Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 09:36

vorige week heb ik na lang wikken en wegen mijn relatie van net geen jaar verbroken, hij vond het heel jammer en of nog alsjeblieft wou nadenken of hij terug mocht komen, heb resoluut nee gezegt want de reden dat ik het uitgemaakt hebt is dat hij mijn leven begon te leiden, hij las mijn telefoon en msn na. als hij wou dat ik iets op een bepaalde manier moest doen en ik zei nee dan werd meneer boos en liep weg enz.

hier zit nog een lang verhaal achter, maar mijn probleem is: hij weet blijkbaar mijn wachtwoord van mijn mail. gisteren kon ik opeens niet op msn komen omdat ik elders stond aangemeld, heel vreemd want ik was gewoon thuis. heb toen mijn wachtwoord gewijzigd en toen kon ik weer op msn. gisteravond laat kon ik weer niet op msn/mail komen, heb vamorgen mijn wachtwoord weer veranderd en kom tot ontdekking dat mijn vriendelijst voor de helft weg is, het vreemde is de personen die weg zijn daar praatte ik juist vaak mee.

Ik werk in de Grondverzet dus als vrouwzijnde ben je vaak de enigste, meneer kan er blijkbaar niet goed over dat ik dagelijks tussen andere jongens zit. ik had nu eenmaal meer jongens dan vrouwen op msn en hij kon er niet over dat ik soms met hun zat te praten, en juist die jongens maar ook nog een aantal goeie vriendinnen zijn nu dus opeens weg.

Ik dacht eerst dat het probleem bij hotmail zat ook omdat mijn hele mail leeg is, al bewaarde mails is weg, gewoon alles is weg. maar nu mijn msn ook op eens is opgeruimd ga ik toch aan mijn ex denken.

wie o wie weet iets, ik ga vandaag nog een nieuw mailadres aanmaken en zoveel mogelijk proberen om te zetten.

persoonlijke vragen mogen altijd maar wel graag via pb. wie helpt mij? wie heeft tips? vind het gewoon zo vreemd!!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:41

Ja met een nieuw mail-adres heb je al 1 probleem minder maar moet toch zeggen dat je ex echt een onvolwassen vlerk is. Nog ronduit asocioaal ook dat je telefoon en msn naleest. Hoe haalt ie t uberhaupt in z'n hoofd?! Goed, verder tegen iedereen zeggen dat als je oude msn aanmeld JIJ het niet bent. En ik denk dat negeren de beste remedie is voor wbt je ex...

xSalina

Berichten: 667
Geregistreerd: 18-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:43

Ik denk toch dat je inderdaad beter andere msn kan aanmaken. Pff wel vervelend want doet hij dit met een hackprogramma...

veel succes igg.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:44

Ja of niet. Als ze een makkelijk ww kiest en hij ze gewoon snel weet te raden...

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 09:47

ik denk dat ik mijn oude msn gewoon leeg haal, dus alle vrieden verwijder. ik weet niet of hij dit doet met een hack progamma, het lijkt me daar geen type voor, hij is niet de slimste met pc enz

faxa

Berichten: 2173
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:59

Heb je geen geheime vraag op je hotmail? Dat als je die weet je je wachtwoord kan veranderen?
Het kan natuurlijk zijn dat hij die weet, dus ook je wachtwoord kan veranderen. En anders moet je inderdaad een nieuw e-mail adres aanmaken.
Moet trouwens wel zeggen dat je ex wel heel zielig bezig is door dit soort dingen te doen. :n

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 10:00

heb wel een geheime vraag, waar hij het antwoord wel op weet, achteraf wel dom. t is echt gewoon zielig, dit heeft hij ook gedaan bij andere ex van hem...

inge81

Berichten: 3170
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: in d'n bergh

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:02

geheime vraag + antwoord wijzigen

giga moeilijk wachtwoord aanmaken voor de MSN + mail. En als je slim bent doe je als antwoord op je geheime vraag echt een vaag antwoord.

bijvoorbeeld OWIEND1203987 >> sla dit dan wel ergens op, dat je dat altijd nog achter de hand hebt ;)

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:04

Dit komt me bekend voor helaas en ik heb ook hotmail zelf ingelicht.

Krissie0

Berichten: 1570
Geregistreerd: 04-04-07
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:06

Oei meis, wat een onvolwassen kerel is dat zeg.
Ik zou ook mijn msn helemaal leeghalen en laten verwijderen, even een mail naar msn/hotmail en ze kunnen dat zo voor je doen. Dan een nieuwe msn/hotmail aanmaken en zorgen dat hij daar niet achter kan komen..
Had het hem wel even recht in zijn gezicht gezegd dat ik het een vrij onvolwassen en lage streek vind van hem en beter van hem had verwacht.
Misschien dat als je een mail stuurt naar msn/hotmail dat je je mails en contacten nog terug kan krijgen.
En maak een wachtwoord aan met veel cijfers en sla dat desnoods in je gsm op. Dan kan niemand daarachter komen.

Veel sterkte meis en als je je hart wilt luchten mijn pb staat open voor je :(:)

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:09

pff komt mij ook bekend voor..erg vervelend dat soort kinderachtige mannen!
over is over..ga verder met je leven en val mij niet meer lastig begrijpen ze vaak niet..helemaal niet als ze nog van je houden..

als ik jou was zou ik inderdaad een ander hotmail account aanmaken en wachtwoord en geheime vraag erg moeilijk maken,op een papiertje schrijven en ergens neerleggen waar alleen jij het kan vinden.

ik hoop dat je je email adressen nog terug kan vinden..mischien bij je gespreksgeschiedenis?staan ook altijd email adressen bij.

succes!

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 10:12

heb me msn en mail leeg gehaald, heb hem verwijderd en ook geblokkeerd op msn en hyves. ben nu bezig om alle vrienden weer terug te vinden, is gewoon zo balen. dan ben je 25 en dan ga je je gedragen als een kind van 3. ik had mijn gespreksgeschiedenis al uit staan zodat hij niets meer na kon lezen, heb verder niks te verbergen maar hij hoeft het gewoon weg niet te doen..

Lynn_Nikita

Berichten: 25459
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:20

als je gesprek geschrieenis uit hebt staan is geen garantie dat niks nagelezen kan worden
Op de computer zelf kun je ook een hoop opslaan, of op een externe harde schijf

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:21

MarimaCarona schreef:
heb me msn en mail leeg gehaald, heb hem verwijderd en ook geblokkeerd op msn en hyves. ben nu bezig om alle vrienden weer terug te vinden, is gewoon zo balen. dan ben je 25 en dan ga je je gedragen als een kind van 3. ik had mijn gespreksgeschiedenis al uit staan zodat hij niets meer na kon lezen, heb verder niks te verbergen maar hij hoeft het gewoon weg niet te doen..

Ik wil wel even zeggen: Goed van je dat je hem gedumpt hebt! Helaas is dat niet voor iedereen duidelijk in een soortgelijke situatie maar gelukkig zag jij het wel :j Echt super dat je voor je zelf hebt gekozen, dat doet echt niet iedereen hoor!

skyline

Berichten: 2643
Geregistreerd: 19-04-08
Woonplaats: Almere

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:26

je kan ook gewoon zn mail blokkeren , hem blokeren en verweideren van hyves en msn :)

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 10:46

@lynn, ehm klopt ben dat wel eens tegen gekomen, dan kan ik daar eventueel ook nog msn adressen weg halen.

@skyline, ik heb hem inmiddels verwijderd van hyves en ook geblokkeerd, heb nu een nieuwe adres.

@choco, wou het al veel eerder uitmaken maar dufde gewoon weg niet...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:50

Leest hij ook op bokt mee?
Je zegt dat hij nogal controlerend is, dus dan zou ik je wachtwoord hier ook even aanpassen.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:52

MarimaCarona schreef:
@lynn, ehm klopt ben dat wel eens tegen gekomen, dan kan ik daar eventueel ook nog msn adressen weg halen.

@skyline, ik heb hem inmiddels verwijderd van hyves en ook geblokkeerd, heb nu een nieuwe adres.

@choco, wou het al veel eerder uitmaken maar dufde gewoon weg niet...

Maar je hebt het nu wel gedaan! Ik heb er 4!! jaar over gedaan toen voordat ik inzag dat het niet ging werken. Dus euh goed gedaan hoor! Geniet lekker van je leven en laat je niet gek maken ;)

Lys_
Berichten: 145
Geregistreerd: 16-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:56

idd misschien moet je je geheime vraag veranderen? door die te beantwoorden kan hij steeds in je hotmail komen. ( beantwoord de vraag zo onlogies mogelijk maar dat jij hem wel snapt ) en dan vraagt hij gewoon je wachtwoord op en kan hij je wachtwoord weer instellen zoals jij dat hebt zodat je niks '' merkt '' probeer ook je wachtwoord zo ingewikkeld mogelijk te maken! suc6!

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 11:06

@cayenne, heb net me wachtwoord veranderd, ik denk niet dat hij mee leest op bokt, want hij weet voornamelijk alleen dat ik mijn spullen via bokt verkoopte dus ga er niet vanuit dat hij dit leest

@choco, ja dat is ook niet niks 4 jaar. vind het gewoon zwak van me ex dat hij zover gaat, ga ook echt alles blokkeren van hem

@lys, heb net me geheime vraag veranderd en naar mijn weten is dat een erg dom antwoord, schrijf het ook maar op want zal het zelf ook niet meer weten

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 11:17

Hmm, ik ken je verder niet maar er gaat me een lampje branden. Komt die ex van je toevallig oorspronkelijk uit Geesteren?
Zo ja, dan ken ik hem. Hij heeft jaren terug een tijd wat gehad met een goede vriendin van mij- toen het uitging met haar was het ook zo'n kleuter.

Idd andere hotmail aanmaken en je vrienden gewoon opnieuw toevoegen, dan ben je iig van dat msn/hotmail-gezeur af.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:40

Mijn ex deed dit ook (ja ik ook bij hem, hij was 3x vreemdgegaan, de 3e keer zag ik in zij mail allemaal hele lieve berichtjes staan, naar en van een meisje, fijn :) maar goed ook niet goed van mij ik was ook jaloers dat klopt, maar ik kon gewoon niet meer tegen dat geslijm van hem met anderen meiden.) ik heb ruim 2 jaar met hem gehad, maar na 3 maanden was die al vreed gegaan had hem dus gelijk moeten dumpen maar goed, ik met mijn goede wil hem nog kansen gegeven... hij heeft tegen me gelogen, erg bedrogen.
Nu heb ik vriendje en die keek eerst ook wel in mijn msn enzo, maar goed heb niks te verbergen dus hij doet maar. Hij is in jaar tijd stuk volwassener geworden... eerst was elk meisje een chickiie, en ik een dik varken, ook erg leuk maar niet heus (ik ben niet eens mollig ofzo!)
Hij had ook nog nooit echt een serieus vriendinnetje gehad, voor mij had hij 3 maanden met een meid, hij wilde de reden niet zeggen waarom die gedumpt is, maar ondertussen ben ik daar wel achter
en ja
ik ben ook een persoon wat moeilijk iets kan be-eindigen met eeuwige goede hoop.

MarimaCarona

Berichten: 1524
Geregistreerd: 02-12-09
Woonplaats: Bedum

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 13:21

@suikermeisjes, ja ik heb het veel te lang aangezien, hij vertelt aan iedereen dat ik vreemd ben gegaan enzo, hij belt en smst nu contstant terwijl ik duidelijk heb gemaakt dat ik dat niet wou. ik had ook wel enige hoop....

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Re: Mijn ex gaat me dwars liggen op msn/hotmail enz hellup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:18

Msn valt niet zo makkelijk te hacken hoor. Enige mogelijkheid die ik zie, zit in de geheime vraag op msn..of alternatief e-mailadres.

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:24

MarimaCarona schreef:
@suikermeisjes, ja ik heb het veel te lang aangezien, hij vertelt aan iedereen dat ik vreemd ben gegaan enzo, hij belt en smst nu contstant terwijl ik duidelijk heb gemaakt dat ik dat niet wou. ik had ook wel enige hoop....


je kan zijn nummer op je mobiel blokkeren: scheelt weer een hoop sms en telefoon