school

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 16:37

Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in!
De leraren werken helemaal niet samen en de ene leraar controleert elke les of je je huiswerk af hebt en de ander nooit.
Ook willen ze nu in de 'bieb' een aanwezigheidcontrole gaan doen, dat houdt dus in dat je verplicht bent om het opgegeven aantal uren daar te gaan zitten werken en al je boeken mee naar school te nemen.
Bovendien is daar niet te werken, het is veel te rumoerig en veel te warm (of te koud).
Ik moet nu nog een herbarium maken Misselijk
Ze werken dit jaar voor het eerst met een 'dossier' dat is al het huiswerk wat je moet inleveren, dat is gewoon niet te doen, veel te veel.

Ik denk dat als ik dit jaar niet haal dan kap ik er lekker mee, maar ja wat dan he.... uiteindelijk wil ik wel de dieren in en daar heb je deze opleiding voor nodig.
De docenten denken dat je alle tijd van de wereld hebt, maar ik heb ook mijn werk en mijn paardje nog.

pfff meer mensen met dit probleem?
Sorry dat ik het op bokt zet maar ik moet het ff kwijt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:08

Ik weet er alles van..
Heb ik verdomme heel het jaar alles braaf gedaan. Allemaal prima punten, op 1 vak na: administratie. Normaal nooit een probleem (op andere scholen), want met 1 onvoldoende haal je het makkelijk. Nou, hier dus niet! Wij moeten dat vak volgend jaar gewoon helemaal opnieuw doen!! Zijn die mensen besodemieterd??? Kheb het druk genoeg met alleen leerjaar 2 laatstaan dat ik er nog ff een vak bij ga doen Huilen Stelletje..... Scheve mond Extreme duivel

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:47

ja hijs fijn...
ik blijf zitten... het hele jaar keihard gewerkt en dat oliebol profiel zorgt ervoor dat ik niet overga... op zich is het wel goed om de basis nog een keer te doen... maar ik wil zo snel mogelijk van deze school weg!!!!
en dat lukt zo niet erg.. en dan die klote wiskunde leraar die mij echt alleen maar kan afzeiken gewoon... echt niet normaal, zeiken zeiken zeiken... meer kan ie niet... Hij mag me niet en laat dat nogal duidelijk merken... heb echt moordneigingen af en toe...

Nou ja... tis niet anders, maar ik voel me poedersuiker... waar doe ik het nog voor de laatste paar weken!?!

Annabelle

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Spijkenisse en Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:53

Nou, ik ga als het goed is wel over hoor, maar ik vind echt geen hol aan school! Leraren denken echt dat je nix beters te doen hebt. En ze denken ook nog allemaal dat ze alles weten, en nooit krijg je een keertje geen huiswerk hoor! Maar ik moet toch door!

Nou, ik hoop dat jullie toch wel overgaan!

Iedereen heel veel sterkte!