Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 11:00

Aaaagh, even van me afschrijven hoor!
Ik ben zelf een vreselijke chaoot en was mijn id kwijt, de vakantie naar thailand stond al gepland, dus een paspoort aangevraagt met spoed. De 7ende gingen mijn vader en ik vliegen, om half 10 savonds.
Besloten om eerste klas met de fyra te gaan, ivm de enorme file die ochtend. so far so good, we waren optijd bij de trein dus lekker relaxed gaan zitten, binnen een half uurtje aangekomen op schiphol. Tussen de eerste en 2de klas kon je uitstappen en heb je van die klapstoeltjes waar je op kan zitten, daar zaten al verdachte figuren die steeds door het treinstel heen liepen en overal keken. verder niet op gelet en met moeite die koffers eruit gesleurd, we moesten opschieten want de trein stopte niet zo lang. eenmaal uitgestapt reed de trein weg en kwam mn vader erachter dat hij zijn tasje met paspoorten, 100 euro cash geld en de E-tickets had laten liggen(de sukkel) hij naar het informatiepunt gerend van de Ns, die belde de trein maar tasje was foetsie. gelukkig hadden we nog wel de portomonee met een flink cashbedrag en de pinpas.
Aangifte gedaan bij de spoorwegpolitie, foto's gemaakt en naar de marrechouse( of hoe je dat ook schrijft) daar moesten we ons identificeren voor een noodpaspoort, eeegh rijbewijzen lagen nog thuis.
Mijn moeder gebeld, die is langs huis gegaan, heeft het kastje moeten openbreken en de rijbewijzen meegenomen. Toen was het al half 9, en ze hadden een half uur nodig de paspoorten te maken.
Mijn vader langs Eva air om het uit te leggen, ik zag de vakantie al in het water lopen omdat mijn moeder 40 min had om op schiphol te komen.
de vlucht was een uur vertraagd, moeders stond om 9 uur bij vertrekhal 1 dus paspoorten waren in de maak. er was brand bij de roltrappen, vreselijke rookontwikkeling dus misschien moest er geevacueerd worden, gelukkig had de brandweer het optijd onder controle!
We hadden wonder boven wonder de vlucht gehaald, reis ging best goed ook! Op bangkok aangekomen gingen we snel inchecken voor de vlucht naar Changmai, volgende gedoe: We vlogen eigenlijk op donderdag maar die vlucht was gecanceld, dus vooruit geschoven naar dinsdag. Alleen was het reisbureau vergeten de vlucht naar changmai over te boeken naar 2 dagen eerder!
Ze waren druk aan het bellen om te zorgen dat we toch nog mee konden, dus ik besluit m'n moeder even te bellen. Heeft een of andere schoft mijn blackberry gestolen ;( Deze lag bovenop in mijn handbagage, daaronder lag allemaal makeup en daaronder de camera's en mijn rayban.
Iemand heeft dus in mijn tas zitten graaien toen ik sliep, en die blackberry was het eerste wat hij te pakken kreeg. ( ben er echt 100% van dat hij in mijn tas zat) vervolgens zet ik mijn skullcandy op,doet mijn linker oor het niet meer. eenmaal in changmai aangekomen stond onze bagage nog in bangkok, waren ze vergeten over te boeken! Ze konden met de volgende vlucht mee, zou ons 50 euro extra kosten maar ik ging echt niet verder zonder koffer dus maar gedaan.
Conclusie: ik ga nooit mer op vakantie :o
Het enige voordeel is dat ik nu orgineel ben, met m'n mooie roze paspoort }>

Eva_Arno
Berichten: 1753
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:05

:oo wat vreselijk zeg!!! pfff.. denk je ook lekkker op vakantie te gaan, nou niet dus! Hoop dat het nog een beetje goedkomt met de gestolen spullen :(:) Heb medelijden met je! Zit je nu wel in thailand?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110655
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:05

Wat een pech zeg! al moet ik wel zeggen dat het ontzettend slordig van je vader is om z'n spullen zo te laten liggen! Dat is een dure les geweest :=
Maar als ik vragen mag: zaten die ongure figuren nou in de HiSpeed trein (Fyra)? Ik moet volgende maand ook met de HiSpeed vanaf Amsterdam CS, dus dat vind ik eng klinken :+

Appeltje00

Berichten: 5011
Geregistreerd: 28-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:08

pff, dan zit het je ook niet mee.
verder nog leuke vakantie gehad ?

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 11:09

Cayenne schreef:
Wat een pech zeg! al moet ik wel zeggen dat het ontzettend slordig van je vader is om z'n spullen zo te laten liggen! Dat is een dure les geweest :=
Maar als ik vragen mag: zaten die ongure figuren nou in de HiSpeed trein (Fyra)? Ik moet volgende maand ook met de HiSpeed vanaf Amsterdam CS, dus dat vind ik eng klinken :+

Jep, in de fyra. Waren mensen van een oostblok land, slecht gekleed, roken niet erg fris. De man van de ns balie zei dat ze vaak maandabbo's hebben en echt alles pakken wat ze tegenkomen.
Hij zat vreselijk te flippen toen hij hoorde dat ik mijn id kwijt was, denk dat hij nu niet meer boos op me zal worden als ik iets kwijt ben :D
Ik zit nu in thailand ja!( fang) ben nu erg blij dat ik er ben, maar toen we op bangkok stonden had ik het helemaal gehad en wou naar huis..

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 11:10

fionaf09 schreef:
pff, dan zit het je ook niet mee.
verder nog leuke vakantie gehad ?

Ik zit er nog! :D heb begrepen dat het bij jullie niet zo lekker weer is, stuur wel wat van de 32 graden met zon jullie kant op ;)

Akecheta

Berichten: 7586
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: in 't midden van 't land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:12

En toen zat alles even tegen...... Wat een pech!!

Hoop dat je vakantie verder goed gaat, wens je veel plezier en GELUK toe!!!

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:12

jeetje zeg dat is echt niet leuk.

geniet iig van het weer en hoop dat je ondanks al die pech toch nog een leuke vakantie hebt met je vader

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110655
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:12

Klinkt lekker! :+
Gelukkig zit ik dan niet in de Fyra maar in de nachttrein naar Zurich. Ik hoop dat ze daar geen abo op hebben :D
Hoe lang blijf je nog in Thailand? Het lijkt me een erg mooi maar ook druk land, en dat zou niets voor mij zijn :=
Doen jullie wel voorzichtig met de terugreis? Sluit desnoods een extra verzekering af :+ ;)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 11-09-10 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:15

:= jij hebt echt ongeluk! veel plezier nog!

marleen_88

Berichten: 14048
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:16

Jeetje wat een rot begin van je vakantie. En wat een stel aso's zijn jullie onderweg tegengekomen zeg! :(

Geniet nog maar lekker daar in Thailand, die spullen kunnen vervangen worden. :)

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 11:19

M'n vader riep op schiphol nog" het enige wat nu nog mis kan gaan is dat het vliegtuig neerstort!" hielp ook niet echt ;(
Tot nu toe gaat alles goed maar ik ben ervan overtuigd dat op de terugweg nog van alles misgaat.. ik breng echt ongeluk :o
Wat me wel is meegevallen is dat niemand moeilijk deed over het noodpaspoort! Dat ziet er echt vreselijk cheap uit.
Het enige ongeluk wat ik hier heb gehad was een encounter met een vreselijke bidsprinkhaan, die moet iemand echt uitroeien :7

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110655
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:21

Bidsprinkhanen doen toch niets? :=
Lekker dat je vader zoiets op schiphol roept := Dan moet je nog vliegen ook.
Ach, zo vonden ze het bij ons in het vliegtuig handig om Air Crash Investigation te laten zien, gevolgd door een film (Final Destination) :') Toen had ik het ook niet meer.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:53

babydolll schreef:
fionaf09 schreef:
pff, dan zit het je ook niet mee.
verder nog leuke vakantie gehad ?

Ik zit er nog! :D heb begrepen dat het bij jullie niet zo lekker weer is, stuur wel wat van de 32 graden met zon jullie kant op ;)

Tis hier prima weer! Zag laatst een hele docu over toerisme in thailand. Moet zeggen dat ik 100x liever thuis blijf :D Maar vind het wel stoer dat je met je pa op vakantie gaat :))

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 12:03

Mn vader is al 8 jaar getrouwd met een thaise vrouw, ze komt regelmatig hier heen ook en hij gaat 2x per jaar daarheen. ben wel eens eerder geweest maar was toen 10 en 13, vond er toen geen zak aan. In het toeristische gedeelte zou ik ook voor geen goud willen zitten hoo!

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:48

Jeetje wat een verhaal.

En ik dacht dat ik altijd pech had :+

Anoniem

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:55

hey hey ..

Dus het liep allemaal niet zo lekker?
Nou ik hoop dat je nog een fijne vakantie gaat krijgen:D

Groetjes ..

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 14:42

bij mij gaat het altijd fout en op het laatste moment weer goed, dat was in dit geval ook zo maar heeft wel heel veel moeite gekost :(
ik heb ook teveel final destenation gezien, gaat nog wat worden op de terugweg. Denk dat ik maar slaappillen koop lekker gelijk ga slapen in het vliegtuig :o

Miiejs
Berichten: 1830
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Xxxxx

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:57

Pff wat een pech allemaal zeg!! Hoop dat je verder nog een fijne vakantie hebt!!!

Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:36

Wat een pech zeg. Zal je net zien als je op vakantie gaat.

Mijn vriend en ik hebben het ook gehad. Wij gingen dan met de auto, naar een plaatsje wat net in Frankrijk ligt (vlakbij Belgiƫ).
Ik ging een paar dagen van te voren nog wat boodschapjes doen, en had de portemonnee van mijn vriend mee, daarin zaten onze ID-kaarten, cash en allerlei andere pasjes (zorgverzekering enz.). Kom ik terug van de winkel, portemonnee nergens meer te vinden, waarschijnlijk gewoon gezakkenrolt hier in het dorp in de winkel (komen wel veel oostblokkers)

Bah wat had ik er een hekel aan. Geld weg, ID's weg, alles weg..
Gelukkig kon de vakantie toch nog doorgaan!

Veel plezier nog op je vakantie, en stuur inderdaad maar wat zon hierheen!

__AM
Berichten: 829
Geregistreerd: 13-05-08

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:39

jeetje wat een pech :(:)
Probeer nu lekker van je vakantie te genieten!

en ik was dus niet de enige... ook mijn blackberry werd gestolen op de dag voor ik naar spanje vertrok, pijnlijk huh.

issaschar

Berichten: 1359
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: was Maasmechelen, nu Sittard

Re: Hoeveel ongeluk kan een mens hebben in 24 uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:19

Mag ik je even corrigeren? Het is marechaussee..
En ik wil je pret niet bederven maar je moest eens weten hoeveel mensen zo'n mooi roze paspoortje hebben! :)

Hopelijk heb je nu wel een top vakantie (na regen komt zonneschijn).
Zonde van je Blackberry! Bij thuiskomst maar meteen aangifte doen van diefstal.

Vergeet je, als je terug komt, niet ook een beetje zon voor ons mee te nemen?

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 11:00

Gelukkig ben ik niet de enige met ongeluk! Ik zal wat zon voor jullie meenemen, en die grote vieze dikke spin va 4 cm breed die net voorbij liep ook ;(

Mn moeder heeft mijn sim geblokkeerd en een nieuwe aangevraagt, m'n vader heeft aangeboden een nieuwe iphone 4 voor me te halen dus dat vind ik wel echt superlief van hem! :o Die arme man heeft een dure vakantie :P
Ik ben wel echt vreselijk gehandicapt, was echt verslaafd aan die telefoon. om de 3 minuten is het uuh waar is mn blackberry?...ooja :o

babydolll

Berichten: 1712
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 11:01

Wietsje92 schreef:
Wat een pech zeg. Zal je net zien als je op vakantie gaat.

Mijn vriend en ik hebben het ook gehad. Wij gingen dan met de auto, naar een plaatsje wat net in Frankrijk ligt (vlakbij Belgiƫ).
Ik ging een paar dagen van te voren nog wat boodschapjes doen, en had de portemonnee van mijn vriend mee, daarin zaten onze ID-kaarten, cash en allerlei andere pasjes (zorgverzekering enz.). Kom ik terug van de winkel, portemonnee nergens meer te vinden, waarschijnlijk gewoon gezakkenrolt hier in het dorp in de winkel (komen wel veel oostblokkers)

Bah wat had ik er een hekel aan. Geld weg, ID's weg, alles weg..
Gelukkig kon de vakantie toch nog doorgaan!

Veel plezier nog op je vakantie, en stuur inderdaad maar wat zon hierheen!

oohhh, dan baal je!! Ik vind het zo aso, dat mensen niet met de poten van andermans spullen af kunnen blijven :(