kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 13:22

Ik ben er zelf niet zo tevreden over...
Ik had 2 leggings gekocht, maar bij de eerste keer passen zat er gelijk al een gat in. De tweede durfde ik niet eens meer aan te doen. (ik had wel de goede maat) Terwijl ze toch €15 per stuk kosten! Of mijn onderbroeken, op de verpakking stond dat het hipsters waren. Pak ik ze uit, blijken het van die saaie standaardslips te zijn. En daarbij, na een maand kon ik de eerste al weggooien en alle anderen waren ook al aan het rafelen. Jammer, want HEMA heeft hele leuke spullen. Maar ik ga er mijn geld niet meer uitgeven :P
Ben ik nou gewoon een pechvogel die steeds het verkeerde pakje meeneemt of zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? :+

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:24

Nou ik heb zelden problemen met de leggings van de hema. Had er laatst een kruising tussen een legging en maillot gekocht, die komt tot over je hak maar je tenen zijn vrij. Heerlijk voor in de winter onder je rijbroek!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:25

Nou, toevallig had ik dat van die onderbroeken ook, blijkbaar is dat standaard. Wel jammer idd.
Met de legging zou ik terug gaan. Tuurlijk kun je geen super kwaliteit verwachten, maar het mag zeker niet direct kapot gaan.
Verder vind ik de hema altijd prima, goed prijs kwaliteit verhouding

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:26

Terug gaan met je artikelen :j
Verkeerde verpakking kan gebeuren en gat in legging hoort niet te gebeuren.

Ik heb veel leggings, maillots en dikke panty's van de Hema, al jaren.
Maar geen enkele klacht erover gehad :n

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:27

Hmmm, vanmorgen wild eik hier ook een topic over maken..je bent me voor..haha. Ik koop weleens kinderkleding en vaak worden die heel flets na het wassen. T'shirt's worden korter en wijder. Ik was alles op 30 graden...pff..zo zonde want het is super leuk spul!

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:28

ik heb daar dus echt nooit last van. :+
ik heb mijn bh's, voorheen pyjama's, en meerdere make-up spulletjes en accesoires enzo daar vandaan, en daar ben ik eigenlijk wel tevreden over. :j
m'n zus en moeder ook shirtjes, en die zijn niet kapot etc, misschien toch een beetje pech? :+

ravellie

Berichten: 3074
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:28

Best standaard, maar ontevreden ben ik er zeker niet over
Hema valt toch ook onder de Bijenkorf? :o

Zwartwitje

Berichten: 18603
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Onder de derde boom links

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:32

Ik koop regelmatig bij de Hema (haast nooit kleding weliswaar, maar wel sokken, leggings, maillots, ondergoed et cetera) maar heb eigenlijk nog maar weinig klachten gehad over de kwaliteit. Hema vind ik juist eigenlijk staan voor degelijke (basis-) spullen, niks fancy-schmancy, maar het gaat een tijd mee en het zit degelijk in elkaar :j

H&M-kleding (en leggings en dergelijke) valt bij mij juist bijna standaard uit elkaar, de uitzondering daar gelaten, maar heel vaak zitten knopen los, gaan ritsen stuk of steken er draadjes uit. Bij Vero Moda merk ik dan weer vaak dat ze veel te veel verf gebruiken, donker gekleurde kleding geeft vaak af en moet je eerst 5x apart wassen voor je het bij andere was kunt gooien.

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:33

Ik vind de kleding van de hema niet echt super..

Ik had een tijdje geleden een trui gekocht van de hema en die is echt helemaal lelijk geworden.
Later met een vest weer hetzelfde probleem.

Voor de rest op de kledng na vind ik de hema best een fijne winkel.

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:37

Ik heb eigenlijk nooit problemen, over het algmeen is het prima kwaliteit in verhouding tot de prijs.
Hema is echt een winkel voor meisjeskleding dus daarvoor kom ik er wel regelmatig, mijn eigen kleding koop ik meestal elders dus heb daar niet echt ervaring mee. De keukenspullen zijn ook handig en de meeste dingen zijn echt over nagedacht volgens mij.

Die legging kun je gewoon mee terug gaan natuurlijk, valt gewoon onder garantie en daar doet de Hema nooit moeilijk over.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 10-09-10 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:41

Ik heb heel veel standaard kleding van de hema.
Ook een paar t-shirt voor het werk op stal. Ik vind ze super en de kleuren blijven ook goed :D

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:41

Je moet leggings en panty's van de Hema ook echt 100000 maten te groot kopen, dan zijn ze prima :)) Anders trek je er indd zo gaten in!
Voor de rest koop ik eigenlijk weinig bij de Hema, op collegeblokken na dan.. :')

MiniMaxi

Berichten: 1247
Geregistreerd: 09-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:44

Ben altijd heel erg tevreden over de hema eigenlijk. Heb ook eigenlijk alleen maar slips en bh's van de hema en doe daar echt jaren mee!! :) Gewone kleding koop ik eigenlijk nooit omdat ik het niet zo super vind. Heb wel eens een paar polo's er gehaald voor het paardrijden maar die blijven eigenlijk best goed. Ook gaan ze niet lubberen, of ik heb geluk?? als ik het zo lees...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:45

Ik vind de spullen van de Hema opzich wel goed hoor. De rompertjes en sokken van mijn dochter komen altijd van de Hema. Die blijven het mooiste en kunnen lekker makelijk in de droger.

Van Leggings en Panty's koop ik ook standaard 1 tot 2 maten groter.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Re: kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:51

HEMA heeft een prima klantenservice, die doen niet moeilijk over geld terug. Ben je daar al geweest? Lijkt me nuttiger dan hier klagen ;)

xJasmijn

Berichten: 2360
Geregistreerd: 14-02-09
Woonplaats: leende.

Re: kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:55

ik had laatst een rood met witte stippen koptelefoon gekocht,
kom ik thuis probeer ik hem uit doet de rechter 'oor 'het niet...
ik dus terug nieuwe gehaald, maar die deed het 5 minuten,en daarna deed hij het ook niet meer links....

dus nu weet ik dat ik daar geen koptelefoons nog ga kopen :+

_Bitje_

Berichten: 12032
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Leeuwarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:55

Heb er eigenlijks nooit last van wat betreft dingen die kapot gaan of verkleuren.
Op mijn bh's na dan, daar zit écht geen stevigheid aan :=
dus die koop ik daar ook nóóit weer :o

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:56

xJasmijn schreef:
ik had laatst een rood met witte stippen koptelefoon gekocht,
kom ik thuis probeer ik hem uit doet de rechter 'oor 'het niet...
ik dus terug nieuwe gehaald, maar die deed het 5 minuten,en daarna deed hij het ook niet meer links....

dus nu weet ik dat ik daar geen koptelefoons nog ga kopen :+

Gewoon terug brengen (en geld terug vragen) :j

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:57

Ik heb er nooit problemen mee.
heb er laatst 2 leggings gekocht super fijne dingen :)

Abeltje77

Berichten: 4701
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Beneden de rivieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:58

nou, mijn slips van de hema gaan -tot groot ongenoegen van mijn vriend- al jaaaaaaaaaaaaaaaren mee!

mijn muis van de hema doet tegenwoordig dienst op mijn werk, zo fijn vind ik em

mijn bh's van de hema gaan -wederom tot ongenoegen van vriendlief- ook al jaaaaaaaaren mee

ik heb er handdoeken van, drogen als de beste

keukenspullen, allemaal okee

dus nee: hier geen negatieve geluiden over de hemakwaliteit.

xJasmijn

Berichten: 2360
Geregistreerd: 14-02-09
Woonplaats: leende.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 13:58

dat ga ik nu ook doen! ;)

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Re: kwaliteit HEMA, wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 14:04

Mijn boxers van de HEMA leven nog steeds en die zijn echt al zeker 4 jaar oud. :')

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 14:06

Ik heb het ook wel met sommige dingen van de hema.
Dekbedovertrekken; heb er 2 gekocht en ze lijken wel niet "kleurecht". Na 2 keer al vale vlekken in.
De t'shirts (die wat strakkere voor heren) krimpen bij het leven, zelfs op 30 of 40 graden en geen droger...

Zwartwitje

Berichten: 18603
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Onder de derde boom links

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 14:06

Abeltje77 schreef:
nou, mijn slips van de hema gaan -tot groot ongenoegen van mijn vriend- al jaaaaaaaaaaaaaaaren mee!

Je mag best weten dat ik ooit, bijna 7 jaar geleden, twee onderbroekjes heb gekocht, van die naadloze van die stof waar je ook hemdjes en dergelijke van hebt. En die doen het inderdaad nog steeds hoor! :)) Ze zijn nog steeds dezelfde kleur, de rek zit er nog in, prima gewoon. En dat terwijl ze toch al honderden keren diverse verschillende wasmachines van binnen hebben gezien :')

edit: wedstrijdje doen, wie de meest antieke Hema-onderbroeken in de kast heeft liggen? _O-

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 14:08

Abeltje77 schreef:
nou, mijn slips van de hema gaan -tot groot ongenoegen van mijn vriend- al jaaaaaaaaaaaaaaaren mee!


mijn bh's van de hema gaan -wederom tot ongenoegen van vriendlief- ook al jaaaaaaaaren mee


Ik leef met je vriend mee, ik vind HEMAondergoed zo niet sexy...