BOZ/ Breda kenners?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

BOZ/ Breda kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 12:36

Ik wil verhuizen, en waarschijnlijk naar één van deze steden. Wie-o-wie kan me de voor,- en nadelen van deze steden vertellen.
Ondertussen ben ik in BOZ goed bekend met de verschillende wijken, maar wie kan me vertellen wat de leuke wijken in Breda zijn?
Het moet op loopafstand van het centrum(of in ieder AH, HEMA ed) zijn en een park in de buurt is altijd fijn voor de hondjes en het kindje!

Tips voor fantastische stallen zijn ook welkom! (mocht het BOZ worden, dan heb ik al een fijne stal gevonden)


tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: BOZ/ Breda kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 21:20

Bedank allemaal, ben vandaag weer 'ns naar t Ginneken geweest en dat is idd erg sfeervol, denk dat de wijk Boeimeer ook wel leuk is? Vind BoZ ook een heel fijn centrum hebben, heerlijk shoppen. Vind daar vooral Noord,- en Zuidzijde haven erg leuk.


tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 12:30

@figora, ik benijd je :D vind het daar fantastisch en idd, je bent zo midden in het centrum!

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: BOZ/ Breda kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 21:19

Vanaf de Bergse Plaat is het denk ik te lang om naar t centrum te lopen? Is het te 'befietsen' en zo ja, hoe lang doe je erover? Zeekant ken ik niet, of is dat waar alle schotels hangen?

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 07:55

Wow, veel tips weer, ga alle wijken die jullie genoemd hebben is goed bekijken (eerst op internet in later irl)
Kaitlin, heb ook in een winkel gewerkt (een kledingwinkel) pfff wat waren de klanten altijd negatief. Ze kwamen vaak binnen en ipv goedemiddag was het dan 'je hebt zeker niet......'

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: BOZ/ Breda kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 12:44

Grote pensions! Vertel, vertel!!

tantesam
Berichten: 787
Geregistreerd: 07-05-09

Re: BOZ/ Breda kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 15:12

Ja, viel mij ook op, grappig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie