Leuk volw. verjaardagsfeest met kids..??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Leuk volw. verjaardagsfeest met kids..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 14:06

Nou hopelijk zitten hier wat crea-bea's die me kunnen helpen ;)

Wij (mijn vriend en ik) hebben een vriendengroep die onstaan is rond een groepje mannen uit hetzelfde voetbal elftal.
Langzaam maar zeker zijn daar dus steeds meer vrouwen/vriendinnen bijgekomen.
Eerst werd iedere verjaardag gevierd en dat was stik gezellig, maar op gegeven moment werd dit een beetje te gek qua aantal personen.
Nu is het eigenlijk onze beurt om weer eens wat te doen, en binnenkort ben ik jarig.
Ik wilde dus eigenlijk een BBQ doen, in de tuin, zodat alle kids die er in de loop der jaren bij zijn gekomen, ook lekker kunnen rond hobbelen.
(Het oudste kindje in de groep is ong. 5, de jongste is ong. een jaar).
Dit zou eigenlijk in september gebeuren.
Nou sprak ik afgelopen bij weekend bij de voetbal (ja ja...;) ) 1 van de andere meiden uit de groep dus ik vertelde dat ik in sept. ook wat wilde doen.
Vervolgens zei zij dat ze ook in oktober al jarig is (ohja da's waar...) en dat het misschien handiger is om met z'n 2en wat te doen, als zo kort op elkaar 2 x een verjaardag. Daarbij kunnen we dan iets uitgebreiders doen omdat we de kosten dan toch kunnen delen.

Nou vroeg ik me dus af wat leuk is (ik woon trouwens in Zeeland, op Walcheren om precies te zijn).

Kijk naar een (indoor)- speeltuin is altijd wel leuk, alleen wordt het eten voor ons dus waarschijnlijk gewoon friet met een frikandel..ook niet echt je-van-het- in dit geval.

Mijn vriend opperde om anders misschien te gaan bowlen, hij had bij een bowling gezien dat 1 uur bowlen + eten €15,00 per man zou kosten..is nog wel te doen. Maarja, als er dan ook nog flink gezopen gaat worden door de mannen (en dat is waarschijnlijk wel zo), tikt het qua drinken ook nog wel aan. Zou het raar zijn om op de uitnodiging te zetten dat wij het bowlen + eten betalen en dat het drinken voor eigen rekening is?
Het makkelijke van bowlen is dat de kindjes daar ook aan mee kunnen doen en daar ook best wel de ruimte hebben om lekker met elkaar te spelen.

Verder wilde ik dus vragen of jullie nog leuke ideeen hebben voor zoiets.

Het zou om zo'n 15 man gaan...excl. de kindjes.

Nou als er ideeen zijn, hoor ik het graag! :D :j

Overdag of 's avonds maakt niet zo heel veel uit, we willen het wel op een zaterdag doen.

Als het niet gaat zoals het moet... dan moet het maar zoals het gaat!


ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: Leuk volw. verjaardagsfeest met kids..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 14:23

Ohja even een toevoeging: voetballen doen ze grotendeels niet meer haha! Ze zijn nu allemaal zo rond de 30 en dus mankeren ze allemaal wel wat: meniscussen, kniebanden... ik noem maar wat ;) haha!

Een springkussen voor in de tuin, zou ik eens naar moeten kijken, ik weet niet of dat gaat passen in onze tuin. In de tuin van die andere meid i.i.g niet. Springkussen zou in principe wel in het budget passen bij een BBQ, zeker als we het met z'n 2en doen.

Misschien zijn er nog mensen uit Zeeland die iets voor buitenhuis weten? Ik dacht zelf aan 'T klokuus ( www.klokuus.nl ) maar toen hoorde dat zij niet zo fris daar vonden (mijn ervaring daar is gelukkig anders, maarja).

Daar kun je bijv. èn lekker spelen, èn ook eten met warm en koud buffet bij de BBQ.

Misschien zijn er nog zulke 'dingen' in de buurt?

Als het niet gaat zoals het moet... dan moet het maar zoals het gaat!

ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: Leuk volw. verjaardagsfeest met kids..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 15:15

Ohja, ook leuk :)

Dank u zeer voor het meedenken met zo'n inspiratieloos-persoon als ik ;)

Als het niet gaat zoals het moet... dan moet het maar zoals het gaat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, IASCrawler, nathe, pony33 en 169 bezoekers