Ik mis de auto :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moonsparkle
Berichten: 21658
Geregistreerd: 21-03-05

Ik mis de auto :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 11:27

Mn auto is naar huis gesleept en nu valt er niks meer aan te doen. Heb het oudje voor 500,- gekocht dus wat verwacht je maar hoopte toch tot de keuring in november door te kunnen. Voor het geld dat ik betaald heb kan ik 'm denk ik niet eens laten maken dus die gaat naar de sloop. Nu merk je opeens hoeveel je 'm gebruikt en hoe makkelijk het is. Het was een kleine zuinige auto dus met 20 euro benzine kon ik 3 dagen op en neer naar amersfoort waar ik stage loop. Nu moet ik 10 euro voor een retour betalen en nog de bus en moet ik om kwart over 7 van huis. Terwijl ik normaal om kwart over 8 ging rijden. Wat ook inhoudt dat ik pas om kwart voor 8 oid thuis zal zijn. Mijn vriend woont in almere en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat als je geen nieuwe auto hoeft te kopen, geen reperatie kosten hebt de auto echt wel veel goedkoper is(ligt er dan aan wat voor auto). Nu kan ik ook niet zomaar even met de honden naar het bos of even zo makkelijk bij mensen langs... Ik mis mn auto

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21658
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 11:37

Heb net een bedrijf opgestart dus een nieuw koekblik zal toch moeten wachten, denk hoe verleidelijk het ook is dat ik ga proberen te wachten tot ik er één kan kopen die niet ouder dan 5 jaar is zodat ik in ieder geval even vooruit kan :o

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21658
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 11:45

itsmi schreef:
Op zich wel verstandig, jongere auto's mankeert in principe minder snel wat aan. Alleen oudere auto's zijn gemakkelijk te repareren..

Mijn auto kost ook niets. betaal 11 euro per maand en een volle tank is 35 euro en daar rijd ik 2 weken mee! (50-55 km per dag, 5 dagen in de week)...

je hebt zoveel meer vrijheid..


ik betaalde idd ook 11 euro en net zoiets aan de verzekering :=

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21658
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 17:38

Sowieso dat ding waar de koelvloeistof in zit, het liep er uit alsof er een fles werd leeggegooit :+ daarbij was er nog iets kapot, moest voor nov dus naar de keuring om dan nu maar één ding te laten maken is ook wat als ik dan weer moet betalen. We zijn ook niet erg technisch, zeg maar A technisch dus zelf iets er in zetten word het ook niet.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21658
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 17:47

Chiqa schreef:
Koelvloeistof zit door heel de motor maar denk dat je het expansievat of de radiateur bedoeld? Zonde joh dat je hem daarom laat gaan, dat is toch wel te repareren voor niet al te duur? Heb je geen handige kennis.


Nee geen handige kennissen wat betreft auto's :+ Wel qua onderdelen benoemen mn vader zei dat dat getik waarschijnlijk de homokineet is die ook kapot is. En dat zijn dan alleen nog maar de dingen waarvan ik merk dat die vervangen moeten worden.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21658
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 18:13

Cahill schreef:
Oh nee he..... ik ben van de week aan de beurt. Mijn crosser krijgt een grote beurt en nieuwe schokdempers. Ik zal hem hooguit een dag kwijt zijn. Maar gelukkig ben ik vrij en heb ik hem niet nodig...... :P
Ik moet er wel bij zeggen dat ik me van te voren altijd zorgen maak....wat gaat het me nu weer kosten en wat zullen ze deze keer vinden???????

:wave:


Het is ook altijd wat he :P

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Artimes, Charlotte446, Dees, fleurtjeuh, Fly_high, Galaika, Inney, Leonyr, manonutjuh, Mirranda, nuscaniels, Ookami, oscar1996, Roosch, SemrushBot, Typhoon, Ubermetrics, xColorCross en 65 bezoekers