Ik vind het een afknapper..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 19:43

Hallo Bokkers,

Ik vind het een afknapper als mijn vriend (oa bier) drinkt. Ik hou totaal niet van alcohol, drink zelf ook niet. Mijn vriend dronk toen we een jaar geleden kregen best veel met vrienden, dit is toen die met mij kreeg iets minder geworden, hij begint nu weer wat sneller mee te drinken met andere.
Ik vind dit een enorme afknapper, erg onaantrekkelijk. Hij word er vaak ook kleffer van, en luider / drukker. Ik blijf het altijd apart vinden dat mensen die verandering door alcohol fijn vinden, maar dat is ieders eigen keus natuurlijk :) Ik heb het gevoel dat hij zich minder als andere vind als hij niet 'een biertje meepakt'..

Is het heel erg raar dat ik het een afknapper vind, of ben ik gewoon een zeur? :+

DeadxStar

Berichten: 3238
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:45

Raar is het niet, want een afknapper kan voor iedereen weer iets heel anders zijn!

Heel persoonlijk dus :)

_Question

Berichten: 2392
Geregistreerd: 13-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:46

Nou ik heb geleerd dat je vriend vooral gezellig moet blijven drinken met zijn vrienden omdat het anders goed mis loopt. Dat is mijn ervaring dan..
Maar raar, ja wat is raar, iedereen heeft zo zijn mening ergens over.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:47

Een biertje met zijn vrienden moet toch kunnen.
Maar ja hij moet ook wat rekening met jouw houden.
Heb je het er eens goed met hem over gehad.
Voor jongens is dat toch gewoon vaak het gezellig samen een pintje pakken en eens lekker gek doen.
Ik vind het niet zo'n ramp.

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:47

Nee, niet raar. Hoewel ik zelf ook best een biertje (of wijntje.. ;) ) lust, vind ik echt aangeschoten of dronken mensen stomvervelend. Mag graag een biertje met vrienden in de kroeg/pub drinken, maar me tot de vroege ochtend volgieten.. Dat is ook de reden waarom ik nog maar weinig uit ga, vind dat dronken gedoe echt achterlijk. En helaas krijg je die er gratis bij als je uit gaat.

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:48

Nee, ik vind het ook niet raar. Sterker nog, ik zou het soms ook bloed irritant vinden als mijn vriend drinkt en daarbij irritant en kleffer word.

Ieder heeft zo zijn eigen ding.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:48

O wat herkenbaar!

Ik vond het ook vreselijk als mijn ex-vriend (veel) bier ophad, zowel op het moment zelf...
A) die lucht die uit zijn mond kwam en;
B) zijn gedrag, zo klef en luidruchtig, constant in mijn oor tetteren;

....als de ochtend erna
C) bierscheten

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:49

Raar vind ik het niet, lastig wel voor je. Vind maar eens een vent die nooit alcohol drinkt! ;)
Hoewel ik de mijne nog nooit aangeschoten heb gezien, dat moet ik er dan wel bij zeggen ;)

mikster
Berichten: 406
Geregistreerd: 25-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:50

Ik vind het niet raar dat je het een afknapper vindt. Ik vind dat ook, ik drink zelf ook niet. Ik vind het niet erg als mijn lief af en toe wat drinkt. Maar ieder weekend en aangeschoten of dronken zijn, nee laat maar. Maar goed dan zou het mijn lief ook niet zijn.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:51

Blue_Eyes schreef:
Raar vind ik het niet, lastig wel voor je. Vind maar eens een vent die nooit alcohol drinkt! ;)
Hoewel ik de mijne nog nooit aangeschoten heb gezien, dat moet ik er dan wel bij zeggen ;)

gevonden. :)
Ik zou ook niet kunnen samenleven met iemand die wel zou drinken. :)

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 19:53

Hahaha Plien!

Ik vind 1 biertje ook niet erg, en met vrienden ook niet hoor. Maar ik heb altijd het gevoel dattie zichzelf dan opjut zovan: hun drinken veel bier, dat moet ik bijhouden. Want als we met vrienden wat doen (stelletjes) dan drinkt ie er maar 1 of 2.

Maar zodra je merkt dat de alcohol op ze in gaat slaan ga ik me ergeren, ik vind het gewoon weg een beetje vies. Je ziet sommige gewoon 2 á 3 glazen / flessen per keer kopen / halen omdat ze dan gewoon veel willen zuipen. Ik vraag me dan altijd af: wat is er mis met een frisdrank of iets dergelijks? :P

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:53

Ik heb hetzelfde. Hoewel, een drankje op zijn tijd vind ik wel lekker.
Maar dat gezuip hoeft van mij dus echt niet! Vind dat ook een enorme afknapper. Net als blowen...
Erg herkenbaar, dit.

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 19:54

En er zijn zat jongens die niet drinken, al mijn exen dronken niet. Misschien vind het daarom een afknapper, omdat ik gewoon weg niet beter weet dan dat ze juist niet drinken ?

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 19:55

Drugs hoef je bij niet eens over te beginnen. Ik zal NOOIT een vriend krijgen die blowt (mijn huidige vriend deed dat dus eerst ook met zijn vrienden, hij was een gewaarschuwd man haha). Als ik iets verafschuw is het drugs :) (ik klink nu als een heilig boontje haha, dat valt wel mee). Dat zijn gewoon meer mijn normen en waarden denk ik

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:55

Bier drinken hoeft niet altijd te betekenen dat er bepoteld en getetterd moet worden hoor, gelukkig :D

Een ex van mij was ook zo van het al lallend aan komen schuifelen "hee schat, haal jij nog es even een biertje ja?" Waarop hij fijntjes te horen kreeg dat zijn schatje geen bediende was en hij zijn biertje ook zelf kon halen.
}>

Maar genoeg mannen die drank kunnen drinken zonder dat ze vervelend worden. Zit regelmatig met een stel mannen pints te drinken bij de Irish Pub, en er wordt niet bepoteld of getetterd :))

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 19:57

Die zijn waarschijnlijk ook wat ouder / volwassener? Die zuipen niet omdat het gaaf is of om mensen bij te houden. Dat is gewoon gezellig een pilsje nemen met z'n alle (ik zit er dan gezellig met een glas water of cola haha)

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:58

Ayasha schreef:
Blue_Eyes schreef:
Raar vind ik het niet, lastig wel voor je. Vind maar eens een vent die nooit alcohol drinkt! ;)
Hoewel ik de mijne nog nooit aangeschoten heb gezien, dat moet ik er dan wel bij zeggen ;)

gevonden. :)
Ik zou ook niet kunnen samenleven met iemand die wel zou drinken. :)

Nou vind ik drinken een groot woord voor dat ene biertje of glaasje wijn dat mijn hubbie in een week drinkt. Een krat bier gaat hier maanden mee, koop ik alleen voor een feestje en blijft staan tot het volgende feestje en wijn koop ik in van die miniflesjes van 0.2 liter voor als ik eens iets wil koken waar een scheut wijn in moet, dan drinkt hubbie 's avonds de rest van het flesje leeg. Even voor de duidelijkheid :+

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:58

elkee schreef:
Drugs hoef je bij niet eens over te beginnen. Ik zal NOOIT een vriend krijgen die blowt (mijn huidige vriend deed dat dus eerst ook met zijn vrienden, hij was een gewaarschuwd man haha). Als ik iets verafschuw is het drugs :) (ik klink nu als een heilig boontje haha, dat valt wel mee). Dat zijn gewoon meer mijn normen en waarden denk ik


Zeg nooit nooit, hahahaha. Ik heb er zelf eentje, dus ik kan het weten, zeg echt nooit nooit :+

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 20:01

Ik zeg toch echt nooit haha! :P Met iemand die blowt zou ik gewoon echt niet kunnen leven, laat staan samenwonen oid! Doe mij maar een cleane jongen haha!

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:03

Alleen minder als je er pas halverwege je relatie achterkomt :+ en er dan ook achterkomt dat het best wel serieus is :+

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 20:04

Oej was dat het geval ja? Dat is zeker minder.. heb je er wel over gepraat? :)

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:15

Daar kwam alleen maar ruzie van.
Inmiddels zorg ik gewoon dat ik er niet bij ben, en zorgt hij dat hij me er niet mee lastig valt. (althans, blowen, drinken niet)

Springruit06
Berichten: 2894
Geregistreerd: 08-12-07

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:16

Mijn (ex)vriend wordt juist heeeeeel erg plakkerig, en hangt de hele tijd om me heen. :') En bij alles wat we zeggen zegt 'ie: Ja, want ik hou zooooooooooooo veel van jou.

Was altijd wel grappig <3
Maar moet zeggen dat ik er eigenlijk ook niet van hou, blijf maar lekker nuchter. :)

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: Ik vind het een afknapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:18

Ik ken eigenlijk geen mannen die niet drinken ik vind het gewoon iets mannelijks hebben eigenlijk.
Hoort er toch gewoon bij lekker wat drinken met zijn vrienden.
Stom dronken worden is weer wat anders natuurlijk.

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:20

De jongen die tot gisteren mijn vriend was (maar dat hier niks mee te maken :+ ), dronk nooit alcohol. Maar ook echt nooit. Was er ook heeeeel radicaal tegen, soms tot het irritante toe een beetje. Ik mocht drinken, maar geen bier, want dat vond hij niet staan bij een vrouw :+ Gelukkig drink ik dat niet graag, haha :D
Maar ik respecteerde het wel. Het was ook wel fijn om te weten dat ik veilig naar huis werd gereden door hem.

Zatte mensen: kan ik ook niet zo goed tegen, en al helemaaaaal niet als ze beginnen overgeven. Aangeschoten mag en ben ik zelf soms ook, zolang het maar een beetje normaal plezant blijft.

En drugs, zal ik ook nooit een vriendje willen die daar aankomt en ik zeg wel nooit ;) Hier ken ik eigenlijk ook zo goed als niemand die blowt of weet ik veel....