Leuke afsluiting vrijdagavond steeds...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Leuke afsluiting vrijdagavond steeds...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 21:53

De laatste 2x dat ik op vrijdagavond de stad in was geweest met een vriendin kwam ik beide keren rond een uurtje of 1 thuis, vanaf de stad is het nog geen 10 minuten fietsen dus ga altijd in mijn eentje.
De eerste keer zette ik mijn fiets bij de flat tegen een hekje, er komt een jongen aangefietst die me groet, dus ik zeg "hai" terug en op hetzelfde moment zit hij aan m'n kont. Ik was de eerste seconden te verbaasd om wat terug te roepen maar zei toen: "vind je dat normaal ofzo" Frusty Ja iets beters kon ik niet verzinnen op dat moment Haha!
Gisteravond, zelfde tijd, ik zet mijn fiets neer, komt er weer iemand aangefietst bij de flat, stopt, en zegt 'mag ik je wat vragen?'
Dus ik, al weglopend, 'ga je gang'. Of ik hier woonde. Gezegd dat hem dat niks aanging, ik loop naar het trappenhuis, volgende vraag: of ik preuts ben!!! Nou ja, zeg, met een TSSSSS verder gelopen en weeeeeeer die hand op mijn kont. Ik weet nu zeker dat het diezelfde jongen was.
Me snel omgedraaid en iets nageroepen als 'dat flik je me niet nog een keer!'. Hij wist niet hoe snel hij weg moest fietsen.
Wat een eikel zeg! Slaat toch helemaal nergens op?
Volgende keer bel ik iets voordat ik thuiskom of mijn vriend me vanuit het trappenhuis wil opwachten, als die gozer dan weer komt kan mijn vriend hem eens vertellen dat ik hier niet van gediend ben. Misschien helpt het...Hondsbrutaal!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:54

Gatver! Dat lijkt me echt niets..... Ik ben dan ook niet zo'n held. Één van de redenen waarom ik eigenlijk de laatste tijd alleen maar met de auto naar de stad ga... Dan maar niet zuipen, maar ik vind dat dus echt niets.
Verstandig als je voortaan wel iemand 'waarschuwd'...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:00

Hmmm wat een weirdo zeg! Zou idd ook ff iemand je op laten wachten. Je zou haast denken dat ie je volgt, hoe weet ie anders wanneer je thuis komt twee weken na elkaar?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:04

Hoe zag ie er uit? Een paar jaar terug was er een jong ventje actief met name in de buurt van de Oranjebont (hoek Nobellaan/Zwartwaterseweg) die meisjes en vrouwen lastig viel. Dat was een donker ventje die naast je kwam fietsen en dan ook in je kont kneep (bij mij dus ook). Een van de laatste keren werd ie brutaler (gelukkig niet bij mij). Er is toen ook een stukje op Opsporing Verzocht geweest, waarna ze hem te pakken hebben gekregen.
Ik moest van mijn broer ook aangifte doen. Ik had zoiets van: voor zoiets simpels? Maar achteraf bleek dat ik 1 van de vele was, en het begint bij iets simpels, maar 1 van de laatste keren had ie een vrouw van de fiets getrokken....
Dus: als ik jou was zou ik er een melding van maken, het liefst met een signalement en op wat voor fiets ie was...
En: idd je vriend vragen om je beneden op te wachten!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 15:03

Hoe zag hij eruit? Een donker ventje van ik denk een jaar of 19, 20?
Verder heb ik hem niet goed gezien, het is steeds donker als ik hem tegenkom maar dacht gister ineens dat ik laatst ook al iemand ben tegengekomen op de fiets vlakbij de flat die aan mijn haar zat terwijl hij naast me kwam fietsen. Misschien ook dezelfde? Was overigens ook op vrijdagavond ongeveer zelfde tijd Verward
Zal extra goed opletten en als het nog een keer voorkomt en ik hem beter kan beschrijven zal ik er zeker melding van gaan maken.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:45

Braaf!
Dat ventje wat mij toen kneep daarvan dacht ik ook dathij een jaar of 20 zoui zijn, bleek achteraf veel ouder te zijn.... 't Zal toch niet weer dezelfde zijn?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 18:10

Weet 't niet. Het is wel weer in diezelfde buurt, Zuidenveld, die straat ligt nog geen 200 meter van Nobellaan en Zwartwaterseweg af...