Morgen op 'vakantie'

Moderators: Warboel, Dani, Polly, Murthul, Berdien, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:13

Heel veel plezier Maartje, en een goeie reis! Je hebt er in ieder geval mooi weer bij, tenminste in Nederland wordt het zomer en ik hoop dat dat voor Duitsland ook geldt. Je zorgen maken om je paardjes is helemaal niet nodig, aan je verhalen te horen zijn ze op hun nieuwe stal in goede handen! Lachen

Ik kan ook heel goed in m'n eentje weg, vooral voor langere tijd. Voor een paar dagen of weken vind ik het gezellig om met iemand anders te zijn. Mijn 7 maanden Australiƫ heb ik in m'n eentje gedaan en die 6 weken Nieuw-Zeeland ook. Hoewel ik nauwelijks alleen ben geweest, want juist als je in je eentje reist ontmoet je heel makkelijk anderen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:13

Toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging, kwam mijn opa altijd om voor het huis en Manjo te zorgen. Later was ik degene die thuis bleef (of eerder of later wegging) om voor de paardjes te zorgen als mijn ouders en zusje weg waren. Nu is er altijd wel iemand thuis om voor Ameretto te zorgen, omdat mijn zusje ook niet meer met m'n ouders meegaat. Toen ik 7 maanden in Australiƫ zat, had ik een verzorgstertje van 10 voor Manjo. Zij poetste en reed hem af en toe. Voeren deden mijn ouders en zusje. Bij ons is er dus altijd wel een mouw aan te passen. En als de vaste ruiter op vakantie is/was, heeft/had het paardje altijd ook lekker vrij! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie