O_o.... O-o! oliebol oliebol oliebol

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 20:20

Vandaag pechdag. Zal even op een rijtje zetten wat er allemaal mis ging:

1. Boos! Ik stond om 8 uur op om vroeg naar de sportschool te gaan... ben ik daar, acief aan t callaneticsen Verward Na 20 min krijg ik vet zwart voor mn ogen en sterretjes. Daag sporten dus Mega Physic Breakdown Huilen

2. Boos! Ik op stal; dinsdag = mestdag. Is het meisje waar ik normaal mee mest op werkweek en de vervanger kan ik niet bereiken. = 25 paarden in mn upje mesten
Frusty

3. Boos! Zet ik Waldo in t weiland (mocht ein-de-lijk weer... is meneer zo blij dat ie mag dat ie met touw en al wegschiet. Kon mn nog wel vasthouden maar = gekneusde middelvinger Verdrietig

4. Boos! Alsof ik nog niet genoeg te doen had op stal; Waldo stond te poedersuikerten met de jonge paarden in de andere wei. Gevolg; draad kapot. Ikke draad repareren. Ben ik daarmee bezig, denkt 1 of andere #$%^@ 'hee de stroom is eraf' Mega Physical Electricution

5. Boos! Ben steeds mn leren voor t examen aan t uitstellen ('ach 21e is pas het eerste examen) Bel ik mn vriendin, blijkt dat het eerste examen dus al de 15e!!! is Frusty Frusty Koe

Nougoed om dit ff te compenseren heb ik
1. Party!! een grote zak snoep gekocht
2. Party!! De nieuwe Friends serie gekocht *LOL* (id aanbieding ook nog eens!!)

Nu gaat t dus weer redlijk met mij Lachen Ga zo snel Friends kijken en leren doe ik morgen wel. De snoep zak is al leeg maar mn vinger doet geen pijn meer. Ohja, het draad zit weer super hoor langs de weide Party!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:32

ah, arme jij. Volgens mij is het de 16e hoor. Nederlands text. Da's de eerste bij mijn weten. Of naja, 't is volgende week woensdag! succes met leren he...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:33

Jeetje dat zat echt niet mee! Van Friends knap ik ook altijd op. Van snoepen ook wel, maar daar ben ik maar mee gestopt. Welke serie heb je gekocht en waar is die in de aanbieding? Op dvd of video.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 20:44

Serie 5, bij de musicstore voor 74,95,- *LOL*
25,- korting hehehehe Mooi meegenomen Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:56

acherm...
veel succes met leren he, ik weet hoe @#$^%&*( het is... Arg examens Misselijk Misselijk Misselijk
iemand geweldige tips om je (mavo) examen voor te berijden? Ik begin al te kotsen als ik ernaan denk! damn!

Succes examenjaarbokkers!

xxxjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:39

sorry moest wel even lachen hoor van dat stroomdraad............
Heb ik dus ook een keertje gehad ikke stroom eraf gedaan naar het weiland wil ik daar over het draad stappen krijg ik me een schok.... de boer vond het al zo vreemd dat de stroom eraf was jaja

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:46

lag ook ff onder tafel, hihi, jij had inderdaad pech, maar als ik het zo lees is het wel humor *LOL* gelukkig gaat het alweer wat beter met je.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:05

hahahahhahahahhaha ik vind het wel grappig.
Ach joh, zo'n klote dag heeft iedereen wel eens.
1 tip. Als je je paard in de wei doet en je weet dat hij nogal gek is doe dan een touw zonder musketon of whatever er aan er aan! en haal die door de ring van het halsterring. En dan als je het weiland in loopt en hij schiet weg dan laat je een kan los en schiet hij weg en heb jij het touw.
Groetjes!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:19

wat n baal dag zeg
als ik had gezien dan kon je mij echt oprapen v/d grond *LOL*
bij mij beginnen vrijdag de examens al (VBO)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 23:03

Het eerste examen is echt de 16e hoor en volgens mij is het Nederlands opstel....dat het nederlands is, daar zijn we het in elk geval over eens Haha!

Ik moest eerlijk gezegd ook wel lachen...soms heb je gewoon zo'n dag.

Ik stel ook alles constant uit. Tipje; begin vast met geschiedenis als je dathebt, want het is veel (NL's Indiƫ niet, maar Dtsl is echt mega..niet normaal)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 00:23

Sommige dagen kun je beter uit je agenda schrappen, dan komt echt alles tegelijk. Diep ademhalen en lief voor jezelf zijn, dat helpt al een hoop, maar zo te lezen heb je dat wel gedaan. Pfff... nou, morgen is er weer een dag, laten we hopen dat die wat rustiger en gestructureerder verloopt! Lachen