veulen dood...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 15:52

Hoi alemaal,
Ik moet ff iets kwijt hoor... Een veulen van een vriendin van mij is overleden. Ze was gisterochetend geboren en die avond weer gestorven. Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen De veearts zei dat ze te vroeg geboren was. De moeder van het veulen (heet Chanel=een haflinger), heeft het moeilijk nu het veulen er niet meer is. Weet iemand of je er wat aan kan doen of dat we haar met rust moeten laten? We hebben haar al geprobeert te kaleren maar dat lukt niet. Wil iemand hier op reageren please??

Alvast bedankt,
xxx Kim Verdrietig

_________________
I AM A HORSELOVER 4-EVER!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-05-08 15:53 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:02

Wat rot joh! Misschien kunnen jullie haar aanmelden bij de centrale voor moederloze veulens? Natuurlijk mist ze haar veulen heel erg, maar het kan zijn dat ze een ander veulen best graag wil accepteren!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:16

jeetje, zeker niet leuk!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 17:05

Ik zal het met mijn vriendin erover hebben, ze is er namelijk nu nog niet.... Scheve mond\
xxx Kim

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 19:38

Ja! Die veulencentrale lijkt mij een goed idee. De merrie zou kunnnen terug er bovenop komen en je kan er een andere eigenaar met een moederloos veulen heel erg helpen! *LOL*

Veel strekte, moet echt erg zijn, om een pasgeboren veulentje te verliezen. Huilen Boos!

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:00

De dierenwerdeld is erg vreed.
kim

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 14:23

Bij ons op stal is vorige week een veulen dood gebeuren. De paragnost had het voorspeld dat er een veulen zou komen. Was wel 6 weken te vroeg maar waarschijnlijk daarom reeds overleden...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-01 18:18

Chanel is er al weer bovenop, ze hinnikt nie meer en is niet meer onrustig. Ik denk dat een ander veulen erbij halen nou niet meer zo nodig is. Chanel is het veulen denk ik al een beetje vergeten, want ze speelt nou met de fjordenmerrie van iemand anders in de wei. Ze doet weer helemaal normaal, want gister wou ze niet spelen, en haast niet lopen. De arts is ook al weze kijken, en die zegt dat we over een weekje of zoiets weer verder kunnen met rijden en trainen. Gelukkig maar! Allemaal, bedankt voor jullie steun.... Dromen
xxx Kim