tereur in usa

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Nog een ramp tegen het westen?

ja, maar alleen in de vs
Geen stemmen
ja, misschien ook wel in europa
11 (100%)

Totaal aantal stemmen: 11


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

tereur in usa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 09:52

ja eng he dat verhaal dat er een ramp te wachten staat die erger is dan op 11-9. (maar goed dat die datum niet omgedraaid is: 9-11, het alarmnr. daar)

tja nog erger, wat zou dat kunnen zijn? een zeer besmettelijk virus? een atoombom op newyork/la?
allemaal erg beangstigend, als zo'n staatsman het meldt moet het wel zeer serieus zijn...hoewel het is eerder gezegd en toen gebeurde er ook niets.

en wie zou er achter zitten, ik had gedacht dat dat al quida (ofzo) netwerk wel bijn a opgerold was...

en zou het weer in de usa gebeuren? voor hetzelfde pakken ze nu europa, al heeft bin laden Nl genoemd in postieve zin dus hopen dat ze ons mijden....

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re: tereur in usa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:06

missnynke schreef:
ja eng he dat verhaal dat er een ramp te wachten staat die erger is dan op 11-9. (maar goed dat die datum niet omgedraaid is: 9-11, het alarmnr. daar)


Het was dus JUIST 9-11!!! Want in de VS draaien ze het om en noemen altijd eerst de maand, dan de dag!!!!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 13:10

zucht. Ga nou niet overal dingen achter zoeken die er niet zijn...

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:41

Laura schreef:
zucht. Ga nou niet overal dingen achter zoeken die er niet zijn...

ik heb hier nix aan toe te voegen
Laatst bijgewerkt door Laar op 20-05-02 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 16:33

Terreur is het dubbel r (staat verkeerd in je titel)

We zullen wel zien wat de toekomst ons allen brengt.....

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 16:47

Nobody knows jongens. En zolang dat zo is zou ik me maar geen zorgen maken, want dan word je volgens mij alleen maar gek van jezelf...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 00:43

Inderdaad...ik maak me er ook niet druk om, en zie wel wat er allemaal gaat gebeuren. Er lopen nog genoeg gekken op de wereld rond, dus iets gebeuren zal er zeker wel. Gaaaap

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 03:53

XoNo schreef:
Inderdaad...ik maak me er ook niet druk om, en zie wel wat er allemaal gaat gebeuren. Er lopen nog genoeg gekken op de wereld rond, dus iets gebeuren zal er zeker wel. Gaaaap


Maar ja, dan denk ik ook, als we ons allen geen druk maken, wie gaat er dan wat aan doen???? Das natuurlijk een beetje de kop in het zand steken...

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 08:32

Wat is er aan de hand dan? Verward

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 08:46

Hallo Terreur is heus niet over. Iedere dag worden er nog terreur-aanslagen gepleegd. Kijk maar naar India, Spanje, Israel. Ik vlieg zo weer naar Madrid, als alles goed is, heb ik geen last van de ETA. Als niet, dan is dit een van mijn laatste bokt berichten Haha!

Alle gekheid op een stokje: In India was er dus een bomaanslag door de bevrijdingsorganisatie in Kashmir. Heel erg: 33 doden... India natuurlijk helemaal over de rooie en roept wraakakties uit.

In dezelfde krant staat een stukje over de hittegolf in datzelfde India. Het heeft 600 doden geƫist. Hmmm.. Dat zijn bijna 20 keer zoveel doden. Ik weet wel dat er een verschil is, maar het schijnt dus gemakkelijker te zijn om mensen de hersens in te slaan om ze te laten stoppen dat er nog meer doden vallen dan een beetje watervoorzieningen en dergelijken voor je volk te geven.. Het geeft in ieder geval aan dat dood door terreur een van de kleinste doodsoorzaken is op deze planeet. Als we bang gaan worden, begeef je dan maar niet in het Nederlandse verkeer. Daar vallen namelijk meer doden..

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 14:07

Ik vind het ook best eng!!! Ik hoop zo dat er niks gebeurd, maar???
Ik vind het zeer beangstigend!!!