Wisselen van telefoon-covers...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 20:09

Hoe wissel je de voorkant van de Nokia 3310?

Als ik de achterkant eraf haal, durf ik niet verder te gaan met de voorkant. Ik ben bang dat ik iets forceer of afbreek ofzo. Dus voordat ik er aan begin, zou ik graag willen weten hoe dat moet.

Thanx alvast!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 21:24

Hahaha! Ik ben er wel aan gehecht. Ik heb dus ook 2 mooie nieuwe frontjes gekocht en ik wil ze dus wel kunnen wisselen, 't ziet er zo zielig uit als ik ze voor de sier op de kast zet *grin*

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 11:39

Yesss!!! Ik kan 't gisteren was ik even aan 't friemelen aan dat ding en hij kwam er zo vanaf, oke, een stukje nagel brak ook af, maar dat nemen we op de koop toe, hahaha!!!

Frontjes waren inderdaad in de aanbieding, NLG 12,50 Zwarte Markt Beverwijk, *grin*

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 15:48

bij de 3210 kon ik 't lekker heeeeel erg goed! Bananananana!!!! *grin*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 167 bezoekers