Zet nooit je e-mail adres op internet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Zet nooit je e-mail adres op internet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 18:36

want dan krijg je me toch een bult virussen binnen!!!
Ik ben bezig met een onderzoek voor m'n stage, voornamelijk via forums (nee, niet bokt!) en mailinglisten en wil ik reacties krijgen zal ik toch m'n e-mail adres moeten vermelden. Nou, dat doe ik dus ook nooit meer, wat een doffe ellende zeg!
Kreeg mailtjes van de meeste vage lui, die ik totaal niet ken, met een gezellig virus erbij.
I Lovers Norman want die pikt ze er allemaal uit, vrijwel dagelijks updates, maar het is wel irritant!!

Volgende keer toch maar even een hotmailadresje aanmaken voor dit soort dingen. Gelukkig zitten er ook nuttige reacties tussen!

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 19:24

Ik neem het die mensen ook niet kwalijk, die zijn zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust en doen dat echt niet expres. Hebben waarschijnlijk niet eens door dat ze besmet zijn.
Maar ik vind het wel zwaar irritant!!!
Net weer 2 Boos! Het vriendelijk mailtjes terug sturen met verwijzing naar een goede scanner heb ik al opgegeven, onbegonnen werk.

Het vervelende is dat ik door mijn onderzoek veel mail van onbekenden krijg, die ik nodig heb. Ik kan dus niet alles van afzenders die ik niet ken linea recta verwijderen, het kan ook iets nuttigs zijn.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 19:26

Iets met Klez ofzo?
Die krijg ik voortdurend!!!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 21:19

Kleintje schreef:
Gebruik je outlook express?


Gelukkig niet zeg, dat moest er nog eens bij komen!

Eudora.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 20:35

lis schreef:
Hé Margreet, jij gebruikt toch een apple op je werk?
In principe hoef je je dan geen zorgen te maken voor virussen, aangezien die geen vat hebben op een mac.
Hoewel er ook mac-virussen zijn, kom je die niet vaak tegen. Ik heb er nog nooit een gehad, in ieder geval.

Of open je die mailtjes op je thuispc?
Dan heb ik niets gezegd Lips are sealed


Op m'n stage heb ik inderdaad een apple, daar heb ik ook nergens last van, de virusscanner pikt wel eens wat op, maar verder gebeuren er geen spannende dingen.
Helaas gebruik ik dat mail adres ook op de pc thuis, dus daar komt ook wel eens wat binnen en dat is een ander verhaal! Frusty Wel een goede virusscanner, dus geen schade, maar wel een hoop irritatie! Ben van Outlook ook maar overgestapt op Eudora, dat scheelt ook al.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, Annuuuhh, Anoukjuuuhh, Ashleytjuhh, bebble, brennie85, desireeee_x, DieL_Zor, Flip, Galaika, lucifertje, Sarah_Elise, Saskiaa_, SjakieXX, VuurVleugels en 59 bezoekers