Heeft iemand een JVC digitale (video)camera?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Heeft iemand een JVC digitale (video)camera?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:59

Ik heb eventjes een GR-DVP1 van JVC thuis. Ik heb er namelijk wat foto's mee gemaakt voor de nieuwe site van de DA. Maar die weet niet meer hoe je er foto's vanaf kan halen. Hij heeft hem mij nu meegeven om te proberen maar ik krijg mijn computer er niet van overtuigd dat er een nieuwe digi moet worden aangesloten.
Ik heb er wel een cd bijgekregen maar daar kan ik alleen maar foto-bewerkprogramma's op vinden.
Vandaar mijn vraag of iemand van Bokt er 1 heeft zodat diegene me kan vertellen of er misschien nog een installatie-cd bij zou moeten zitten oid.
Alvast bedankt!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:15

Ik heb daar inderdaad ook gekeken maar kon de bewuste software erniet vinden Verward Ik heb gisteren al een mailtje naar JVC gestuurd maar er nog steeds geen antwoord op Huilen .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:44

Ja, ik heb een USB kabel Haha!.
Uiteindelijk heb ik de oplossing gevonden op de amerikaanse pagina van JVC. Daar werd m eduidelijk dat de USB driver niet goed stond voor windows 200o oid. In iedergeval heb ik wat instellingen veranderd die ja daar kon downloaden en toen is het me gelukt Pling

De kwaliteit van de foto's viel me trouwens best tegen voor zo'n duur apparaat. Maar hij zal wel beter zijn als videocamera.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie