Verschrikkelijk... al die kittens !!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:49

Ik ben het ermee eens dat er veel kittens gewoon gedumpt worden of verzopen worden. Maar ik denk ook dat 60 % wat overdreven is.

Vergeet niet dat er ook mensen zijn die bewust hun poes niet laten sterillisteren omdat ze er nog een nest van willen.

Onze jongste poes komt ook uit een ongewild nest, ze was als laatste over en als ze die avond niet opgehaald zou worden zou ze ook verzopen worden. Wij hebben haar opgehaald, ze was nog maar 3 weken oud dus mocht eigenlijk niet bij de moeder weg. De DA gaf haar op, zei dat ze het toch niet zou overleven. We hebben het toch geprobeerd en ze is nu bijna 2 jaar oud en hartstikke gezond, ze is alleen wat klein gebleven.

Wij laten onze katten wel altijd helpen, onze kater is gecastreerd en de poes is gesterriliseerd. Ik vind dat mensen met katers wel wat om andere mensen mogen denken, en meer katers moeten laten castreren.


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:07

hmm oh ja das duidelijk Kayla

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:56

Ik zou zelf ook nooit gaan fokken met mijn katten, je kunt ze toch verkopen of weggeven?? Ja maar waarom laat je je kat dan jongen? Ik heb dieren voor het leven en niet om te verkopen, ik laat Flair ook ooit dekken, maar het veulen blijft dan ook gewoon bij mij.

Beesten zijn geen dingen, anders kon je ze wel in de supermarkt kopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie