beetje overdreven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 16:41

Tsja Jenna,

Ik kan het eigenlijk best wel met je eens zijn.
Tuurlijk heeft hij de politiek een beetje wakker geschud ed en dat mensen uit protest naar hem toegaan kan ik ook nog wle begrijpen maar dat je nadat je een wildvreemde (want dat is hij toch eigenlijk wel) in een kist hebt zien liggen helemaal overstuur naar buiten komt en verteld dat je het gevoel hebt dat je kind dood is... ja daar kan ik ook niet helemaal bij.
Tuurlijk is het erg dat iemand om zijn mening is doodgeschoten maar ik stond ook met mijn mond open toen ik al die mensen zag staan en dat er een wachtrij was van 3 uur!!! Nou sorry hoor, daar zou ik echt niet gaan staan en ik weet ook zeker dat als het bijvoorbeeld dijkstal of balkenende was geweest was er niks aan de hand geweest. Tuurlijk waren er wel mensen boos geweest maar vast niet zo massaal als nu...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:07

ow nee je bent zeker niet de enige.
Ik had ookal het gevoel dat ik de enige was maar gelukkig maar!!
Hopen dat het snel weer overwaait.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:32

zo bedoelde ik het ook niet, ik hoop dat ze Pim lekker laten en de reden van de moord mogen we ook nooit vergeten. maar ik weet niet of jullie de beelden van zijn graf hebben gezien maar dat graf is niet meer te zien door alle bloemen. Ze denken nu dat Italie een bedevaartsoord gaat worden, snap btw eigenlijk niet waarom ze hem nou eerst hier begraven, en niet meteen in italie....

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, desi92, fotolijstje, FrNo, goesju, Iselda, IvankBacardi, LiannePuthzy, maj0, manonutjuh, Mondy, NinaCharlie, Nustice, Polarize, Roosch, Sorro, supertammy en 206 bezoekers