ruud de wild bij barend en van dorp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

ruud de wild bij barend en van dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 22:41

Nu op rtl4 zitten Ruud de Wild, Sander de Heer en Jeroen Kijk in de Vegte bij Barend en Van Dorp, met het echte verhaal zeg maar.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:10

ff kijken! *is nu denk ik al afgelopen!*

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 23:12

Nee hoor het is nog bezig, allen zit nu alleen ruud nog aan tafel, de andere dj's zitten in het publiek nu.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:17

ik zit ook te kijken. Wat ontzettend vreselijk voor Ruud en zijn collega's dat ze het van zo dichtbij hebben moeten meemaken.

Btw, wat een waus zeg, die nr 5 van de lijst Fortuyn. Zit lekker campagne te voeren en af te geven op Melkert en Rösenmuller. Ik dacht dat er geen campagne meer gevoerd zou worden tot aan de verkiezingen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:30

Er komt zometeen om half twaalf een herhaling van...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:48

maar complimenten voor ruud.
Ontzettend indrukwekkend om iemand, waarvan je enkel een stem kent, die op de radio altijd zo sterk is, daar zo zwak (maar tegelijk ook weer sterk) te zien zitten.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:53

Ik heb het gisteravond ook gezien. Super! Ik kijk iedere dag naar Barend en van Dorp, echt een superprogramma vind ik het. Maar deze aflevering was helemaal goed. Ik heb nog weer meer respect voor Ruud gekregen. Ongelovelijk zeg.... Om zo je verhaal te durven/willen/kunnen doen. Echt goed. Ik heb respect voor Ruud, maar ook voor Frits en Henk, dat die een man in die toestand zo kunnen interviewen enz. Echt prachtig gewoon, het was zo puur, zo eerlijk...
Gister heb ik ook naar het radioprogramma van Ruud geluisterd. Dat was ook al zo steengoed.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:19

Ik heb Ruud altijd al super gevonden, en dat is nu alleen maar sterker geworden. Hij heeft het er zo ontzettend moeilijk mee, maar wil dat wel delen met de rest van Nederland.

Pim hield hem vast toen het gebeurde. Het zal je gebeuren, dat je er dan nog nietsvermoedend naast staat ook...
Hij is er absoluut kapot van.

Er werd aan Ruud een vraag gesteld: "Wanneer zien we de echte Ruud de Wild weer, die leuke gezellige man? " (daar kwam het op neer, weet het niet precies meer...)

En hij antwoorde met: "Als het beeld van een man met gaten in zijn hoofd weg is..."

AFSCHUWELIJK TOCH???!!!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:56

Ja, ik was ook altijd al helemaal weg van Ruud. Vind zijn programma in een woord geweldig. Ik zou er ontzettend van balen als hij ermee zou stoppen. Vaste prik op de terugweg van werk naar huis..

Behalve dat ik hem zo leuk vond, heb ik nu ook nog ontzettend veel respect voor hem gekregen. Gelijk de dag erna een mooie uitzending gemaakt en dan 's avonds nog naar Barend en Van Dorp. Die jongen is er helemaal kapot van en dat zal nog wel een tijd zo blijven ook ben ik bang.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 16:21

Is dat echt waar Pniekepnak, is het zo gegaan? Sjezes wat erg. Daar moet Ruud wel effe een trauma van gekregen hebben.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 16:56

Hij weet ook niet eens of hij wel verder wil met radio maken. Die jongen heeft echt een klap gekregen...
Tatum (zijn vriendin) zat ook in het publiek.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 17:02

Ik luister nu naar ruud de wild, ze hebben non-stop muziek.

Ik denk dat ie thuis zit ofzo of met vrienden.
Het was erg emotioneel gisteravond, vooral toen hij vertelde dat hij pim voelde wegglippen.
Dat lijkt me zo vreselijk.
Maar echt super van hem dat hij al zo snel zijn verhaal wilde doen.
En ook heel goed voor het verwerkings proces.

Citaat:
Er werd aan Ruud een vraag gesteld: "Wanneer zien we de echte Ruud de Wild weer, die leuke gezellige man? " (daar kwam het op neer, weet het niet precies meer...)

En hij antwoorde met: "Als het beeld van een man met gaten in zijn hoofd weg is..."



Ik geloof dat het beeld nooit meer verdwijnt.

Gaat ie nog naar de begravenis?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 17:08

Cowgirl schreef:

Ik geloof dat het beeld nooit meer verdwijnt.


Ik weet wel zeker dat dat beeld nooit meer verdwijnt. Je bent getraumatiseerd voor de rest van je leven. Maar ik denk wel, dat hij over een tijdje zijn leven wel weer langzaam aan op kan pakken, en ook weer lol kan hebben.