kat geblesseerd + update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

kat geblesseerd + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 21:51

Bah bah bah.... zo goed als ik me vanmiddag voelde na de buitenrit met jelka zo kl*te voel ik me nu. Ik kom net thuis, komt de buurman naar me toe en zegt "ik geloof dat Jan Jaap geblesseerd is". *schrik*... komt JJ net binnenlopen en hij heeft verdorie een giga dikke poot en kan hem gebruikt hem gewoon niet. Ik heb werkelijk geen idee wat er met hem gebeurd is maar mijn gevoel zegt me dat hij zijn poot gebroken heeft. Er is geen bloed of een wond te zien. Gvd... wat een gezicht... arme kat Verdrietig

Ik kan nu alleen nog maar even afwachten en kijk het morgen even aan. Als het dan nog dik is dan ga ik morgenavond even met hem naar de DA om even een foto te laten maken. Tja... als het idd een gebroken poot is dan kan er weinig aan gedaan worden en moet het uit zichzelf genezen. Gelukkig gaat dat bij katten vrij vlot... Pffff.... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Maarten op 06-05-02 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:16

Gatver wat vervelend! Ik hoop voor je dat het meevalt...

Onze kat kwam eens thuis zonder staart. Ja, je leest het goed; zonder staart! Er zat nog een heel klein hompje vlees van 2 cm.... De staart is nooit meer gevonden, de kat redde zich prima z'n verdere leven zonder staart. Maar wat een rotgezicht zeg!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:41

Waarom ga je morgenavond pas? Gewoon even je DA opbellen, uitleggen wat er aan de hand is, en afspreken bij de praktijk.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 23:04

Ik ga morgen pas naar de DA omdat ik het gewoon nog even aan wil kijken. Ik weet namelijk dat als de poot gebroken is dat de DA er verder ook helemaal niets aan kan doen (hij zal hem zelfs geen pijnstiller geven omdat hij dan anders de poot zal gaan gebruiken en dat is niet bevorderlijk voor de genezing). Ik hoop gewoon dat het morgen een stuk beter is (daar komt nog bij dat hij nu net lekker rustig aan het slapen is) en mocht het niet zo zijn dan ga ik naar de DA om gewoon te weten te komen wat er nu eigenlijk met hem aan de hand is.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:24

Sterkte met je kat morgen. Mijn kat is sinds een paar weken een poot kwijt. Maar bij aanraking van die poot voelde ik alles los liggen. De hele poot was verbrijzeld. De dierenarts heb ik toen wel gebeld maar die zei ook dat ik beter de volgende ochtend kon komen.
Omdat de poot van mijn kat helemaal verbrijzeld was is hij geamputeerd.
Hopelijk is het bij jou kat minder ernstig.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 23:47

Hmmm... dat is ook vreselijk zeg om een poot te laten amputeren. Brrrr... ik hoop maar dat het bij JJ minder ernstig is.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:56

Geef JJ maar een dikke knuffel van me en sterkte bij de DA. Hoop dat het meevalt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 00:57

Arme JJ... ik hoop dat het allemaal meevalt, maar het klinkt niet zo gezellig. Ben heel benieuwd wat er nou precies aan de hand is. Hoop maar dat hij snel weer normaal kan lopen. Knuffel voor JJ!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 10:01

He bah wat naar... het is altijd zo erg als er iets met een dier is. Dan zou je het liefst de pijn zelf willen hebben, als zij maar gezond zijn.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 21:37

Na alle vreselijke zaken rond de moord op Pim Fortuyn even iets anders. Ik ben dus vanavond even met JJ naar de DA geweest en het blijkt gelukkig redelijk mee te vallen. Niets gebroken, maar alleen zijn poot zwaar gekneust. Verder heeft hij een flinke verhoging wat dus duidt op een ontsteking. Ik heb een antibiotica-kuur mee gekregen voor 1 week en dan moet het misschien over zijn. Laten we het hopen Scheve mond

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:33

Maarten schreef:
Na alle vreselijke zaken rond de moord op Pim Fortuyn even iets anders. Ik ben dus vanavond even met JJ naar de DA geweest en het blijkt gelukkig redelijk mee te vallen. Niets gebroken, maar alleen zijn poot zwaar gekneust. Verder heeft hij een flinke verhoging wat dus duidt op een ontsteking. Ik heb een antibiotica-kuur mee gekregen voor 1 week en dan moet het misschien over zijn. Laten we het hopen Scheve mond


Gelukkig, Maarten!! *LOL*

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:45

Ha gelukkig. Op vier poten door het leven gaan is toch een stuk aangenamer.

Succes met de kat.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:47

das nog weer ns fijn nieuws toch! gelukkig dat t meevalt met JJ en geef m maar een dikke knuf van me