Bellen op de fiets?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:05

Hmmm je hebt toch ook een fietsenbel? Hoe moet ik dat ding dan gebruiken? Knipoog Geintje Tong uitsteken maar ik ga toch niet rondfietsen met een handsfreeset op mn fiets Verward Schijnheilig Lips are sealed


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:15

Karin schreef:
Dat kan dan toch ook gewoon met zo'n headsetje (of 'kopstuk' zoals Death_Squad het noemt Haha! ), zo'n oordopje met een snoertje eraan dus? Zie je niks van, zit niet in de weg en is erg handig. Ik gebruik 'm in de auto ook aangezien mijn carkit wat brakjes is, en af en toe zelfs op het paard. Gewoon snoer onder je jas stoppen, blijft-ie ook nergens achter hangen.


Maar dan hoor je het verkeer niet meer goed Verward Bellen op de fiets vind ik persoonlijk niet gevaarlijk, maar in de auto wel..


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:20

Karin"]
[quote="Sypheron schreef:
Maar dan hoor je het verkeer niet meer goed Verward Bellen op de fiets vind ik persoonlijk niet gevaarlijk, maar in de auto wel..


*grin*

Jij hebt zelf een keer bij mij in de auto gezeten. Ben je alweer vergeten hoeveel lawaai dat ding maakt? Alsof ik dan nog wat hoor... Haha!

BTW als ik de radio aan heb in de auto, dan hoor ik ook echt geen verkeer om me heen. In de auto moet ik het hebben van m'n ogen. Ik vind bellen op de fiets dan nog gevaarlijker dan in de auto...
[/quote]

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed
Maar de fiets heeft een vele kortere remweg en je gaat niet zo hard als je onbestuurbaar wordt.. ook kan je van een fiets afspringen, dat kan niet uit een auto, tenzij je een cabrio hebt en zonder gordel rijdt Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, ComscoreBot, Eskimo, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, KikiCelinevs, Setteli en 182 bezoekers