zwaar irritant...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 14:52

karin, ik heb 2 ribrijbroeken in de aanbieding ( mogen weg, pas ze niet meer Knipoog )
, de ene is bordeauxrood, de ander donkerpaars ( ok, niet zwart..). de rode is dacht ik wat beschadigd: bij de kniestukken wat kaal( zit nu niet thuis dus kan niet kijken), de paarse is nieuwer, mooier en ook een maatje groter.
de paarse krijg ik nog wel dicht (..)maar dat zit niet echt heel comfortabel (meer), dus ik draag ze al tijden niet meer.
Ik dacht dat ze beiden rond maatje 40 waren, maar t zijn 2 merken, horka en eurostar. Ik vind die banden in die broeken echt hopeloos zitten, sinds ik m'n heerlijke cavallo bandplooi heb Lachen
of ik zou die ribbroeken 2 maten 'te groot'moeten kopen, dan zitten ze misschien wat beter, maar ach..
Ik heb zonet besloten dat ik morgen naar de ..... ga (jaja!!), dus evt. wil ik ze meenemen?!
laat maar ff weten, ok?


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 15:02

ja, is goed, als ze niet passen; jammer maar helaas en passen ze wel; opgeruimd stat netjes!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 00:11

yep.. moest ere ff goed over denken
( pretparken staan nog niet in m'n favo-tijdverdrijf top 3, best druk met school, ken niemand..)
Maar omdat ik toch wel een beetje nieuwsgierig ben naar jullie ga ik toch maar ff!!! ( jaja, vooral voor jullie dus! *LOL* )
probeeer er voor 10-uur te zijn (..) maar ik bel wel ff iemand om te laten weten waar ik zt en hoe lang t nog duurt ( anders gaan jullie evt. alvast)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, eshz, Gee, gerlindie, GoogleAdsense, karinmanon, Lalladidoo, Lizzy__87, marjannuh, Monody, Paardennamen, Plus_en_Min, RianneH, Room_Soesje, Rose94, Sourire, thequeensmum, wisja, xSCWx, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers