Bokkers met een geïnteresseerde partner?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:24

Ja hoor mijn kereltje spiekt wel eens mee....
Als we allebei aan het computeren zijn zitten we naast elkaar en dan kijktie wel eens mee. Niet dat hij alles uitgebreid leest hoor. Plaatjes kijken vindt'ie leuk (Horses at work).
Hij is zelf een echte katten-mens dus als er eens katten op bokt staan laat ik het hem ook wel zien Lachen

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:43

Citaat:
De meest persoonlijke dingen kunnen trouwens worden gedeeld Maar dat terzijde...


Juist, dat vind ik dus ook. Mijn hemel, in een relatie deel je zelfs je bed, als dat niet persoonlijk is .... En al zeker de paarden dus, zoals bij ons. Ik zou niet weten welk paard van wie is. Als we gaan mennen, wisselen we regelmatig op de bok en de ene keer voer ik, de andere keer hij.

En dan is mijn account strikt persoonlijk??? Kan me voorstellen dat ik dat niet mag delen met de buurman, doe ik ook niet met mijn bed, maar met mijn partner ... ja toch?

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:58

MoniqueT schreef:
Juist, dat vind ik dus ook. Mijn hemel, in een relatie deel je zelfs je bed, als dat niet persoonlijk is .... En al zeker de paarden dus, zoals bij ons. Ik zou niet weten welk paard van wie is. Als we gaan mennen, wisselen we regelmatig op de bok en de ene keer voer ik, de andere keer hij.

En dan is mijn account strikt persoonlijk??? Kan me voorstellen dat ik dat niet mag delen met de buurman, doe ik ook niet met mijn bed, maar met mijn partner ... ja toch?


wij zijn dan toevallig getrouwd in gemeenschap van goederen
maar dan nog , de paarden zijn toch wel echt van mij maar schurkie is van danny pablo is van mij en cas is van hem
maar ik rij cas hij longeert pablo hij wandelt met schurk die kleine rijd hem en ik men hem (poging tot) als we alleen samenwonend zouden zijn of alleen vriendje en vriendinnetje dan nog was alles van ons saampjes
als hij iets paardtechnisch wil weten vraagt hij het aan mij en als ik der ook een vraag over heb of het ff niet zeker weet vraag ik het op bokt

alleen het ondergoed in dit huishouden zijn echt eigen ....
maar voor de rest , hem nee

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:16

Haha!
Laatst bijgewerkt door MoniqueT op 08-10-04 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:18

Cool

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:28

Soms zit ik bij mijn vriend achter de computer en gluurt die ook vaak eventjes mee.. Vind ik wel leuk Cool
Soms gaat die ook berichten van me opzoeken die ik heb geplaatst zodat hij die kan gaan lezen. Ik doe precies het zelfde bij hem alleen dan op een ander forum, waar hij altijd komt Schijnheilig Tong uitsteken
Hij had eerst een account aangemaakt maar door 1 of andere rede is dat niet gelukt. Verward
Ik vertel meestal wel alle reactie's die ik heb geplaatst als ze over hem gaan.. En hij heeft zelfs 1x een bericht geplaatst onder mijn naam maar dat had die ook netjes verteld.. Haha! Lovers

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:36

Nee hier is dat totaal niet het geval, nu scheelt het waarschijnlijk dat wij hier onze twee pc's naast elkaar hebben staan. Het is dus ook niet zo dat hij zit te wachten tot ik klaar ben. Ik zit aan mijn pc mijn dingen te doen en hij zit er naast aan zijn pc zijn dingen te doen. Hij heeft zijn eigen forums die hij bezoekt voornamelijk over auto's, spelletjes en films.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:51

Hij leest me zelfs het nieuws op de nieuwspagina voor Tong uitsteken nu delen we de pc, maar dat vond ik wel heel erg lief aangezien hij ook interesse toont in onderscheid maken in paardenrassen, gekkie is het soms ook Lovers

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:56

Die van mij kijkt af en toe naar dingen die ik gepost heb.......... stiekumpjus wel goed te verstaan.

Hij heeft geen intresse in bokt, eerder ziet hij bokt als een storende factor in onze relatie.

naja, kan er niks an veranderen

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:04

Ik vertelde tegen hem dat ik 2000 berichtjes had... (hij vindt de computer zowiezo onzin) hij kwam kijken en ik had net gereageerd op een topic bij CB!
Je had 't gezicht van hem moeten zien Haha!:D

Dus nee, mijn vriendje leest nooooit mee

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:07

Tja toen ik zei dat ik 17000 posts had Knipoog misschien is het wat algemener geaccepteerd omdat er meerdere bokkers zijn die onze gezamenlijke andere hobby delen Haha! Haha!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:09

hahaha... en ik al blij met mij 2000 berichtjes Haha!:D

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:10

mijn kerel vind bokt maar vaag, en een paardenliefhebber is hij ook al niet. Maar hij laat mij lekker bokken, laat mij m'n gang gaan en ik / wij hebben er geen last van in onze relatie ofzo.
Boktmeetings enzo vind hij maar maf en eng zo met 'vreemden', maar ja, dat doe ik lekker toch!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:48

Mijn EX las niet mee maar had wel zijn eigen account op VRIJWILLIGE basis Haha! Hij heeft geloof ik 1 berichtje gepost.. hij (en zn pa) heeft wel paarden gehad maar heeft er verder niks mee...

Babsie_Flash

Berichten: 4745
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:26

mijn vriend komt zelf niet op bokt, maar als ik de site open heb staan bemoeit hij zich er altijd mee!

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:30

als ik een emailtje krijg dat ik een berichtje van bokt heb dan opent hij hem wel
hij zit niet zelf op bokt, maar vraagt altijd wel of er nog iets leuks of interessants te vertellen is
maar het mooiste van mijn vriend vind ik nog steeds dat ik 3,5 half jaar geleden mijn paard van hem kado heb gekregen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:39

Alleen dat meelezen is voor mij herkenbaar (tja, als hij al m`n foto`s inscant mag hij natuurlijk ook m`n postjes lezen..). En me troosten als ik me de pleuris schrik van berichten die achteraf (gelukkig) niet kloppen. Dat doet hij ook.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:21

mijn vriend leest ook weleens mee en ik weet dat hij dat ook doet als ik er niet bij ben Haha! , maar voor zover ik weet heeft hij geen account hiero.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:57

Als ik bok en mijn vriend komt binnen gaat het zo:
Hij leest wat ik schrijf of vraagt wat ik lees.
Dan zijn gewoonlijke commentaar 'Domme paardensite..'
Dan pakt hij mijn muis af omdat 'hij me even wat wil laten zien'
Vervolgens gaat hij naar een site die hij leuk vindt en werkt mij tegelijkertijd van de stoel af.
Voila, meneer heeft de computer weer voor zichzelf gewonnen en ik kan niet meer verder bokken Huilen

Oftewel, mijn vriend is nou niet bepaald geintresseerd in bokt Clown
Maar goed, mijn vriend is dan ook zwaar allergisch voor paarden, dan zit hij ook niet op gepeupel als 'Mijn paard is echt wel de allerschattigste blablabla' te wachten Schijnheilig
Héééél soms neemt hij zelf een kijkje, maar dat heeft andere redenen Clown

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:57

Mijn vriend kan het niet lezen, mijn zoon wel en kijkt ook altijd nieuwsgierig mee en zit nu zelf ook op het bokt.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:15

M'n vriend weet dat ik bok (bokt noemt dan: dàt forum) maar hij leest eigenlijk niet echt mee...
Ik laat soms eens een foto zien of vertel eens iets wat ik heb opgestoken in 't één of ander topic of soms vraag ik zijn mening eens als ik een bepaald interessant onderwerp tegenkom...

Gelukkig is er meer dan 1 pc in huis, anders zou 't vechten zijn wie op de pc mocht Haha!
Maar we hebben elk onze eigen pc, één beeldscherm/muis/toetsenbord en dan is er de laptop van vriendje nog... Dus eentje zit altijd achter de pc en eentje op de laptop als we beiden thuis zijn Haha!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:35

Ik heb eindelijk me eigen naam terug nu mijn mannetje zijn eigen account heeft aangemaakt. Al zit hij nog wel af en toe over mijn schouder mee te kijken..