We krijgen gezinsuitbreiding...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

We krijgen gezinsuitbreiding...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 12:04

In navolging op het topic van Riƫtte en Iboya, zal ik bij deze ook maar even officieel meedelen dat ook wij gezinsuitbreiding gaan krijgen.
De kleine spruit wordt in mei verwacht.

Het gaat nu even niet zonder slag of stoot, maar ik ben ervan overtuigd dat dit slechts een tijdelijke kwaal is.

Het is wel even wennen aan het idee dat we volgend jaar met zijn drietjes zullen zijn, maar het is wel heel leuk om er nu al zo mee bezig te zijn.

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 12:11

Vorige week is er een cyste gesprongen in mijn buik (endometriose: http://www.endometriose.nl/ ), waardoor er vocht in mijn buik is gelopen. Dat veroorzaakte flinke buikpijnen, waardoor ik in 1 week al een aantal keren naar het ziekenhuis ben gemoeten.
Het vocht trekt nu langzaam weg en ik merk nu wel dat de pijnen minder worden.

Ik ben morgen 8 weken... maar aangezien we nu al zovaak in het ziekenhuis zijn geweest en echo's hebben gehad en ik het hartje heb zien kloppen, vond ik het wel tijd worden om het te melden op Bokt. Knipoog

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 12:17

Het hartje hadden we met 6 weken al zien kloppen, dat is best wel snel! Maar het belangrijkste is, dat de beeb het goed doet. Dat ik pijn heb, maakt me op dit moment even niet zoveel uit.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 12:58

Lame schreef:
Jhee! Leuk! Gefeliciteerd...

Vandaar op zoek naar een andere auto?


Haha, ja dat klopt... dusse, hij is te koop! Knipoog

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 23:52

Dank jullie wel voor jullie gelukwensen! t.z.t. zal ik dit topic uitprinten en bij mijn babyverzameling stoppen. Erg leuk voor later, denk ik.

Het gaat nu eigenlijk boven verwachting goed, buikpijn is nagenoeg weg, dus dat moet ik even afkloppen. Vanaf gisteren heb ik honger, honger en nog eens honger, maar ik verman/vrouw me maar even.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JornaR, vilheide en 168 bezoekers