2e Huis in het buitenland

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:49

Ik wil je enthousiasme niet afkoelen hoor, maar...
Dat betekent altijd maar naar Spanje en nooit meer ergens anders heen,
Niet meer de luxe van een hotel hebben, waar alles VOOR JE gedaan wordt (afwassen, bedden opmaken, koken enz. enz. Knipoog !).
De compagnon van m´n man heeft een paar jaar een huis in Spanje gehad, wij hebben het een tijdje aangekeken hoe dat ging en zijn tot de conclusie gekomen dat we dat niet handig vinden Lachen ! Zij wisten trouwens na 3 jaar ook niet hoe snel ze dat huis weer moesten verkopen Scheve mond . (Dat was in Moiraira, bij Calpe)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/



Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:41

Prima, we hebben zelf ook al wel eens aan een tweede huis in een warm land Knipoog gedacht en hebben een aantal vrienden/bekenden die idd een tweede huis hebben/hadden! In de regel gaat het echt zo: "We MOETEN naar dat huis, want dat was al duur genoeg en waarom zouden we een "dure" vakantie gaan boeken als we zelf toch al een huis hebben?"
Dat alles loopt toch ook in de papieren, want met het huis alleen, is het niet gedaan: er moeten meubels in en in de regel liggen de huizen die betaalbaar zijn, niet direkt aan de zee of aan de rand van dat leuke stadje. Er moet dus een autootje bij of er moet op z´n minst iedere keer een auto gehuurd worden, want geloof me, je loopt één, of misschien 2 keer dat pokke eind van die berg af naar het strand, maar de derde keer heb je daar dus echt geen zin meer in! (nog maar te zwijgen om dat paasei eind die berg weer op te moeten Boos! !).
Er zitten beslist voordelen aan het hebben van een tweede huis in een warm land, maar je moet de nadelen ook niet onderschatten Knipoog !
(Geloof me, deze "omi" weet waar ze over praat Lachen )

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Flippertje, GoogleAdsense, judith_irene, Marcella, Mrskiwi, Mutsie93, nano, Pferdchen, PlukenKrul, xxxmh en 62 bezoekers