"even" naar de tandarts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

"even" naar de tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 13:52

Kom ik daar zegt ze "wat is je naam en had je nu een afspraak Verward " Ik het Petra en ja ik heb nu een afspraak Verward (jammergenoeg) Dus ik mocht verder.... Zijn eind vorige week de computers gejat, met alle gegevens en agenda.... Superhandig dus. Ze wist niet wat ze moest doen en wie er zou komen. Nou ik had dus 2 gaatjes (hoop dat ze de goeie kiezen te pakken heeft gehad, maar dat had ze geloof ik nog op mijn kaart staan). Dus ze gaat fijn Verdrietig boren. Blijkt die ene zo diep te zitten zegt ze ik maak er maar een zenuwbehandeling van. Ik zo Waaaat ieks.... Maar ik kon niks zeggen want al die dingen zaten nog in mijn bekkie. Huilen Lips are sealed . Dus ze gaat lekker verder. Nou ja eigenlijk deed het helemaal geen pijn, alleen dat oliebol gevoel van het boren en het schoonragen van het hele diepe gat. Toen heeft ze nog even mijn kiesjes op de foto gezet. En nu loop ik met een zere bek rond. Lips are sealed En ik moet zo naar een bruiloft + feest. Errug leuk....

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:25

Jakkes...
Onze tandarts belde laatst al zijn klanten na om te vragen of ze nog wisten wanneer ze hun afspraken hadden staan.
De tandarts had een virus in de computer en was alle gegevens kwijt.
Handig.... Haha!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:12

alsjeblieft!! hou op over de tandarts... Lips are sealed

ik had vanmiddag een afspraak, gewoon voor controle.
nou ja, nix aan de hand dacht ik, ik heb al een paar jaar geen gaatjes meer gehad!

ging hij alles heel grondig nakijken, foto's maken enzo. totdat hij *schrik niet* 6 (!!!!!) ZES gaatjes vond...!!! hellup!
1 groot gaatje en de rest allemaal hele kleintjes die alleen op die foto's te zien waren en gaatjes onder mn vullingen (??)

maar goed hij zei; je bent bijna 18 en als je 18 bent moet je een deel zelf gaan betalen, daarom doe ik dit dan kost het je nog niets!!!
nou daar ben ik weer blij mee hoor!

ik moet 2 keer terug komen omdat hij het in 1 keer niet gedaan krijgt Huilen Huilen

ik ben heel zielig nu hoor Verdrietig

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 01:00

Ik beweer niet een expert te zijn op tandartsgebied, maar heb wel veel praktijkervaring als slachtoffer.
Zitten de tandartsen in Maartensdijk een beetje krap in het werk of zo ?

Bij mij is in mijn jeugd in elk geval veel te veel geboord, en dat heeft meer kwaad dan goed gedaan. Later moest dat dan weer hersteld worden door wel goede tandartsen.
Laat ik maar niet doorgaan, maar hoop niet dat je een tandarts van "het oude stempel" hebt getroffen.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:25

ja die van mij die vind ook wel wat en als hij niks vindt met het blote oog dan maakt hij een foto en ja hoor dan heeft hij er zo 3 gevonden. Boos!