Wat vinden jullie van klonen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moet de mens doorgaan met klonen ??

ja dat moet ze ker gebeuren, je weet nooit wat er nog meer uitgevonden word
8 (100%)

Totaal aantal stemmen: 8


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:33

Ik vind het krankzinnig. Veel klonen zijn namelijk zwak en vertonen gebreken. De techniek is in dat opzicht denk ik nog niet geheel ontwikkeld en het is zowiezo niet ethisch. Daarnaast vind ik het belachelijk om het ene te vervangen met het andere. Daarmee krijgen ze geen eigen identiteit maar krijgen ze die van een voorganger. DAt is niet eerlijk.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:04

Is geen onzin Carola, dat katje dat gekloond was vertoonde allerlei gebreken, ik geloof ook in de botten en zo. Ook schaap Dolly bleek allerlei gebreken te hebben die bij het ouder worden naar boven kwamen. Er werd toen ook gezegd dat er haken en ogen aan klonen zaten. Hoe kun je dit dan onzin noemen? Ik zeg toch niet zomaar iets? Ik heb dit niet verzonnen hoor.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:20

je hoeft niet zo geirriteerd te doen. Die bevindingen die ik in de krant las waren ook van wetenschappers. Tsja, het is het ene woord tegen het andere. Wie zegt dat jij nu perse gelijk hebt?
Daarbij wordt straks alles zo gewoon gevonden dat levens gecreeerd en net zo gemakkelijk weer vernietigd worden omdat alles maar moet kunnen. Ik vind dat er eens grenzen moeten worden gesteld. Omdat dingen KUNNEN wil niet meteen zeggen dat ze ook juist zijn. Bijvoorbeeld omdat het eens gebeurd is dat er massaal dieren vernietigd werden (tijdens MKZ), is het duidelijk dat het KAN. Maar ik en een hoop mensen zijn het er toch nog steeds niet mee eens.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:32

wat vreemd dat een serieuze discussie van algemeen verplaatst wordt naar het kippenhok. Ik dacht dat het kippenhok meer was voor geinerijen en zo.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:32

Als klonen alleen maar gebruikt wordt voor weefsels dan lijkt het me goed, want dan zou je goede alternatieven krijgen om dierproeven te vervangen. maar om nu hele levende wezens te creeeren, gaan we weer precies de verkeerde kant op.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, ImkeTarek, Josien_, Kaetibangsi, Karla, Karmandi, Liselot, Love_Rosie, Mrskiwi, Sababber, Westerntrail, xSannee, YvonneV en 59 bezoekers