mannen(jongentjes) die net hun rijbewijs hebben blegh!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

mannen(jongentjes) die net hun rijbewijs hebben blegh!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 20:11

Teneerste donderdag:
Ik ging met m´n zusje naar de stad op de fiets. Erg gezellig(NOT). Maar dat was niet het ergste... komt erineens zo´n (oude, verotte)auto naast ons rijden zo heel zacht gaat het raampje open(ik had de inzittenden al gezien Misselijk ) schreeuwt zo´n joch: "Was het haar in de uitverkoop?" me zusje helemaal bang. maar zij begreep de opmerking niet nu hebben wij beiden nogal lang haar(ik ong. 10-15 cm boven me broek en zij ong. 10 centimeter korter. opzich valt het niet zo op maar als je het dan in een lage staart doet..) maar m´n zusje wou meteen naar huis etc etc.

Nu vandaag(zaterdag):
Ik fiets naar huis (in me rijkleding) ben bijna thuis. Komt er weer zo´n oude, verotte auta naast me rijden raampje omlaag en weer schreeuwen. *Nu ik dit typ zit ik me ineens te bedenken dat het misschien wel de zelfde auto´s zijn Verward *

Maar ik vind dit allemaal niet echt cool. Aangezien ik toen ik jaartje of 10 was en op de fiets er een auto net voor me stopte en er allemaal lui uitsprongen *heb nog steeds trauma´s*. En op me 11de eerst een keer potloopventer achter me aangehad paar maanden later zelfde man alleen toenmet grote hond. ik zie het weer voor me iehhhhhhh.

maar echt ik haat van die lui(vaak (dus niet altijd)jongens) die net hun rijbewijs hebben en ff stoer moeten wezen. Misselijk Misselijk

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 20:36

Ja ik ken het. Die jongens zijn vaak echt wel irritant ja.

En zeker als je al geen goede ervaringen hebt dan kan het ook beangstigend zijn.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: mannen(jongentjes) die net hun rijbewijs hebben blegh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 20:49

Het is een gekke wereld, hoe zouden mannen het gaan vinden als wij -vrouwen- ze eens lastig gingen vallen. Soms heb ik daar best zin in, en ik kan je vertellen: dan ben ook ik niet meer lief Haha!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 08:43

Ik heb eens een heel vies maar zeer goed werkend middel gelezen.
Een vrouw werd 's avonds gevolgd door een auto, steeds naast haar rijden. Bij de stoplichten naast haar staan, overduidelijk kijken e.d. Natuurlijk gelijk je deur op slot doen maar.... ze had nog een idee. Ze ging heel goor in haar neus zitten peuteren Misselijk . Hij was zo weg!!!!
Nou is dat op de fiets natuurlijk niet zo werkzaam maar misschien kun je er een variant op bedenken.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:58

Leuk, nóg een topic waarin jongens in een slecht daglicht worden gezet, begint mijn strot uit te komen.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Re: mannen(jongentjes) die net hun rijbewijs hebben blegh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 12:01

Sibold schreef:
Het is een gekke wereld, hoe zouden mannen het gaan vinden als wij -vrouwen- ze eens lastig gingen vallen. Soms heb ik daar best zin in, en ik kan je vertellen: dan ben ook ik niet meer lief Haha!


Je praat net alsof alle mannen dat doen.... Verward

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: mannen(jongentjes) die net hun rijbewijs hebben blegh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 12:17

daniel79"]
[quote="Sibold schreef:
Het is een gekke wereld, hoe zouden mannen het gaan vinden als wij -vrouwen- ze eens lastig gingen vallen. Soms heb ik daar best zin in, en ik kan je vertellen: dan ben ook ik niet meer lief Haha!


Je praat net alsof alle mannen dat doen.... Verward
[/quote]

Kan ik het helpen dat jij je blijkbaar aangesproken voelt. Dat vrouwen veel meer lastig gevallen worden door mannen -dan mannen door vrouwen- is geen nieuws. Heeft er niks mee te maken dat alle mannen dat zouden doen, dat staat er ook niet btw Haha!...

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Re: mannen(jongentjes) die net hun rijbewijs hebben blegh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 12:32

Sibold"]
[quote="daniel79 schreef:
Je praat net alsof alle mannen dat doen.... Verward


Kan ik het helpen dat jij je blijkbaar aangesproken voelt. Dat vrouwen veel meer lastig gevallen worden door mannen -dan mannen door vrouwen- is geen nieuws. Heeft er niks mee te maken dat alle mannen dat zouden doen, dat staat er ook niet btw Haha!...
[/quote]

Ik kan je melden dat ik dat echt nog nooit gedaan heb, dus nee, ik voel me er niet door aangesproken Knipoog Ik weet dat dat er niet letterlijk staat, maar die ondertoon zit er wel in....

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 19:16

XoNo, misschien komt het topic zo over, maar zo bedoelde ik het niet. Want sommige jongens zijn echt wel oke(en hiertoe hoor jij als ik het goed heb Haha! )

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:49

Als je ze dan in een opel manta of of een VW cirocco zit rijden, dan ga je helemaal over je heug!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 20:21

Prima schreef:
Als je ze dan in een opel manta of of een VW cirocco zit rijden, dan ga je helemaal over je heug!

Of in een Skoda... Schijnheilig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 00:12

Ik vind wel dat je een goed geheugen hebt!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 10:30

Xono, ik snap dat jij je hier niet prettig bij voelt. Vooral omdat jij niet tot dat soort mannen behoort. Daar twijfelen wij ook niet aan. Maar je kunt het ook eens van de andere kant bekijken en denken "tjee, het speelt kennelijk toch wel erg, anders houdt het die vrouwen niet zo bezig". En dat is op zich heel triest. Het is niet voor niets dat vrouwen zo klagen over het gedrag van veel mannen. Het beperkt je vrijheid als je zo bedreigd wordt, en je hebt verder niemand iets gedaan om dat te verdienen.