Ideeën gezocht voor rond oud en nieuw?

Moderators: Leo, Dani, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shiloh

Ideeën gezocht voor rond oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 19:41

Elk jaar opnieuw is mijn oud en nieuw vreselijk saaaaaaaaaaaaaaaaai geweest. Dus nu dacht ik, laten we een feest geven met onze hele vriendenclub .... maar de helft zegt nu al waarschijnlijk niet te kunnen... dus nu wilde in dat groepje ik en 3 andere, die met zijn 4tjes binnen die groep best hecht zijn, iets leuks gaan doen rond die data....

Maar nu ben ik op zoek naar leuke ideeen...

mijzelf leek een weekendje parijs erg leuk, maar ik heb geen FLAUW idee hoe het daarmee rond prijzen zit en zo. Kun je een beetje redelijk p.p. daar een weekendje heen... rond oud en nieuw? (we zaten te denken bijvoorbeeld iets van 27 of 28 dec tot 1 jan. )

Ook zaten we te denken aan centerparcs, maar dat is niet handig, aangezien de boekings week, midweek, weekend niet echt handig lopen. En het rond die tijd ook vreselijk duur is, en nog vrij weinig keus (al veel volgeboekt en zo)

verder weet ik het niet zo goed...

zijn er nog mensen die leuke dingen gedaan hebben met vrienden rond deze data? en denken van daar moet je heen, is kei leuk en niet te duur, of daar en daar is het erg leuk om oud en nieuw te vieren....

pfffffffff parijs lijkt mij zo leuk... maar jah.. we zien wel... ideetjes??? iemand?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 05:31

nah eigenlijk gewoon vooral gezelligzijn met de groep... 1 van ons vind het wel leuk, en eentje af en toe, maar vinden het ook prima als we niet gaan feesten. Ik en de 4de geven er namelijk helemaal niks om.

om vuurwerk geef ik persoonlijk ook niks Tong uitsteken maar weet niet hoe de andere daar over denken... ach beetje siervuurwerk is ook wel leuk...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie