Ideeën gezocht voor rond oud en nieuw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Ideeën gezocht voor rond oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 20:41

Elk jaar opnieuw is mijn oud en nieuw vreselijk saaaaaaaaaaaaaaaaai geweest. Dus nu dacht ik, laten we een feest geven met onze hele vriendenclub .... maar de helft zegt nu al waarschijnlijk niet te kunnen... dus nu wilde in dat groepje ik en 3 andere, die met zijn 4tjes binnen die groep best hecht zijn, iets leuks gaan doen rond die data....

Maar nu ben ik op zoek naar leuke ideeen...

mijzelf leek een weekendje parijs erg leuk, maar ik heb geen FLAUW idee hoe het daarmee rond prijzen zit en zo. Kun je een beetje redelijk p.p. daar een weekendje heen... rond oud en nieuw? (we zaten te denken bijvoorbeeld iets van 27 of 28 dec tot 1 jan. )

Ook zaten we te denken aan centerparcs, maar dat is niet handig, aangezien de boekings week, midweek, weekend niet echt handig lopen. En het rond die tijd ook vreselijk duur is, en nog vrij weinig keus (al veel volgeboekt en zo)

verder weet ik het niet zo goed...

zijn er nog mensen die leuke dingen gedaan hebben met vrienden rond deze data? en denken van daar moet je heen, is kei leuk en niet te duur, of daar en daar is het erg leuk om oud en nieuw te vieren....

pfffffffff parijs lijkt mij zo leuk... maar jah.. we zien wel... ideetjes??? iemand?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:02

mmm, ja als de helft niet kan is het jammer, anders had je een themafeest kunnen organiseren, is altijd lachen..

Ik denk dat parijs erg duur is rond die tijd van het jaar, denk dat je daar heel vroeg bij moet zijn om een hotelletje te boeken.
www.vakantie.pagina.nl wil nog weleens wat op staan.

Ik houd je topic in de gaten, want ik moet ook nog wat leuks verzinnen, vind het altijd van die verscrhikkelijke dagen, bah..haha

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:06

Wij hebben Oud en Nieuw gevierd in huisjes ergens in Nld (Steenwijk) of de Ardennen en we zijn ook 2 keer naar Polen geweest.

Zoek een plek waar je ook vuurwerk mag afsteken (sommige huisjesverhuurders hebben dat liever niet).

Willen jullie daarna ook graag uitgaan of is het meer gewoon gezellig met de groep? In het eerste geval moet je dus wel kijken of je ergens nog iets leuks in de buurt te doen hebt.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 06:31

nah eigenlijk gewoon vooral gezelligzijn met de groep... 1 van ons vind het wel leuk, en eentje af en toe, maar vinden het ook prima als we niet gaan feesten. Ik en de 4de geven er namelijk helemaal niks om.

om vuurwerk geef ik persoonlijk ook niks Tong uitsteken maar weet niet hoe de andere daar over denken... ach beetje siervuurwerk is ook wel leuk...

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 07:14

Een leuk vakantiehuisje opzoeken met openhaard! Alle tradionele dingen doen.. oliebollen, gluhwijn, herinneringen ophalen etc.. Erg leuk..

Of een weekendje naar New York en vanaf 18.00 uur s'middags op Times Square gaan staan en om 00.00 uur meejuichen!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 10:38

Ik ben in parijs geweest met oud en nieuw. Nou, dat was ook niet alles hoor. Ik bedoel, het was heel romantisch, maar heb weinig gemerkt van het feit dat het oud en nieuw was.

In parijs steken ze dus alleen vuurwerk af en gaan naar buiten om en nabij de Champs Elysees, en verder nergens! Echt nergens! (en als je betaalbaar wilt blijven, zit je daar dus een eind vandaan...)

Wij wilde misschien gaan stappen, maar voor de erg leuke dingen heb je een uitnodiging of heel veel centjes nodig.

Uiteindelijk bleek dat we op oudejaarsavond allebei nogal ziek waren, dus zijn we op de hotelkamer gebleven, en was het overal muisstil... Tegenvaller dus...