Het leed wat verhuizen heet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Het leed wat verhuizen heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 23:16

Na 17 heerlijke jaren in een rijtjes huis, verhuizen we naar een nieuw(vooral nette wijk)rijtjeshuis. Wel aan een groot grasveld, en als je in de achterkamer staat, dan zie je de koeien in het land! Geweldig!!!

Er is natuurlijk nog een hoop te doen, ookal hebben we er nu al 3 weken opzitten sinds we de sleutel hebben
Namelijk:

Behangkrabben (alle ruimtes!) Verdrietig
Plamuren
Coating op de muur

En sinds vandaag begonnen met het plafon witten, en ik heb al 1 muur af van mijn grote kamertje!! Lachen Namelijk ongeveer de kleur naast dit tekstvakje waar ik nu in typ! Lekkere dikke verf, dus ik was echt serieus in 10 min klaar. Toch nog voor de zekerheid een keer overdoen he straks!
In ons oude huis staat alles op de kop. De houten vloer wordt eruit gehaald, dus ik ben nu naar me pa gevlucht. Echt een paasei thuis, de computer is ook een beetje naar de klote dus ik zit bij paps!
We gaan die vloer schuren en lakken. We maken ze wit! Wordt wel mooi denk ik Haha!

Mijn kamer wordt dus violet, lichtblauwe, donkerblauw achtig. En een mooi ikea bed erin, die blauwe stoffe 2 persoons! Verder nog wat leuke meubels, mooi vloerkleed etc.. en nieuwe dekbed! whoei!

Ik heb er zin in! Wedden dat mijn kamertje ook het snelst klaar is haha! Mja je wordt er wel moe van! Al die rotzooi etc! Scheve mond

Nou zo ervaar ik mijn eerste verhuizing dus! Heb er wel zin in! Woon bij al me collega's in de buurt, bij school, en het winkelcentrum Knipoog En ik kan bij heel veel oma's op de thee- leut Tong uitsteken

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:32

Veel geluk in je nieuwe huis. OK dan!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 23:33

wat zul jij genieten als alles klaar is!
jammer dat het behang er al af is anders had ik een goede tip voor je, sterke azijn in warm water en je behangt vliegt eraf!!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 23:46

isabelle schreef:
wat zul jij genieten als alles klaar is!
jammer dat het behang er al af is anders had ik een goede tip voor je, sterke azijn in warm water en je behangt vliegt eraf!!


Wij hadden gewoon warm water sopje, ging wel lekker Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:30

Drukke tijd dus voor je! Denk je dat het een leuke wijk is?
Volgens mij ga je het druk krijgen met al die theeleut-bezoekjes. Haha!
Hopelijk zijn jullie snel klaar en kun je ervan gaan genieten.

Hoe is het met Lady? Zijn er al kijkers geweest?

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:09

Verhuizen is verschrikkelijk...
Vooral die troep waar je de eerste tijd in zit...
Knap van je, dat je dat kan... Heel veel geluk in je nieuwe huis! Lachen