mijn eerste rijles :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

mijn eerste rijles :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 21:33

korte samenvatting: 3 bomen, 2 sloten en tig deuken Lachen
Ik vond het dus echt mega eng, vanmorgen snel de paarden gaan verzorgen, omdat Jaap aan zijn hand geopereerd is.
En daarna rijles bibber.....
Zat echt vol zenuwen Verward

Eindelijk was hij dan daar, netjes op de afgesproken tijd, maar voor mij dus al veel te laat Lachen
hij is dus eerst met mij naar een "verlaten" weggetje gereden, althans dat zei ie, maar ja toe ik achter het stuur moest kwamen er al meteen 3 auto's aan Frusty
Maar het ging eigelijk heel goed. Toen mocht ik ja wel ikke gaan rijden Cool

WE zijn dus eerst de hele boukoel door gekrost ( of iets wat daar op boukoel lijkt ) En daarna richting Asenray, moest ik ook de drukke elmpterweg op, en zelfs dat ging goed.
Daarna Asenray door, en een stuk wirosingel, en daar moest ik maar eens rijden zo hard als ik durfde Knipoog Opeens zei ie, wat denk je nu dat je rijdt, ik ow weet ik niet, bleek het 80 !! ( hele opgave voor mij ) Dus ik trots Lachen

Daarna nog door naar paarlo, allemaal kronkelweggetjes met weet ik veel hoeveel rotonde's en kruispunten, en het ging allemaal goed. Daarna nog wat in herkenbosch posterholt en melick en toen was mijn les afgelopen Huilen

Hij zei wel, dat ik het erg goed deed voor een eerste les Hyper!:) Haha! Lachen Pling *LOL* Ben dus best wel een beetje trots op me zelf.


Groetjes Lara

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 21:36

Heey Lara, wat goed! Erg leuk om te lezen zeg, helemaal nu ik sinds kort m'n rijbewijs heb snap ik nog precies wat je meemaakt. Haha! Maar als alles goed ging, waar heb je die deuken dan gemaakt?
Nou even een paar maandjes goed je best doen, en je hebt binnen no time dat mooie roze papiertje.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 21:39

carola schreef:
Heey Lara, wat goed! Erg leuk om te lezen zeg, helemaal nu ik sinds kort m'n rijbewijs heb snap ik nog precies wat je meemaakt. Haha! Maar als alles goed ging, waar heb je die deuken dan gemaakt?
Nou even een paar maandjes goed je best doen, en je hebt binnen no time dat mooie roze papiertje.


hihi nee hoor geen deuken, gewoon een grapje Lachen
ja dat hoop ik ook van dat papiertje, mag van mij wel blauw weze, roze is zo.. roze *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 21:51

hihi, ik weet ook hoe je je voelt, die 1e rijles, ik had zoiets van ohoh!! Clown Maarja, ondertussen nog steeds geen rijbewijs, ben een paar keer gezakt! 29 mei moet ik weer!! Haha!:D

gr linda Lachen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:00

poeh het eerste wat ik tegen kwam met mijn rijlessen (was op t parkeerterrein al iemand tegen gekomen die zo hard mogelijk rondjes wilde racen Verward ) was een grote bus. heb mijn rijbewijs nu een weekje en ben er verschrikkelijk heppie mee. mag ik nog een paar tips meegeven? let als je op de fiets zit of brommer al op weggetjes van rechts. ik was echt als de dood voor die dingen daar schieten ze gewoon uit als t ze uitkomt. en verder vooral proberen zoveel mogelijkt e kijken dichtbij ver weg in de spiegels en dan proberen zoveel mogelijk te zien (dus niet sjoef erover heen zodat je weinig ziet, ik spreek uit ervaring deed ik dus ook en ik werd gek van t gezeur van de instructeur)
veel succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:40

Uche... bij mijn eerste rijles reed ik na tien minuten al op de snelweg! Kon niet anders. Nou dat is me toch raar!
Ben trouwens superpissig op de gemeente. Ze willen mijn examen aan gaan vragen, dus heb ik een uittreksel nodig.
Maar ik heb het superdruk met school, ben doordeweeks overdag nooit meer thuis, is die *********** maar tot half een geopend op vrijdag! Stond ik dan om vijf over een....
Nu ga ik vier weken intern stage lopen dus je kunt wel stellen dat ik eigenlijk LAAIEND ben!
Kost me bakken met geld Boos! Boos! Boos! Boos! Extreme duivel

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:29

He, dat is leuk om te lezen. Lachen
Ik ben inmiddels nu 32 lessen verder en heb vandaag mijn een-na-laatste les gehad. En die ging goed! Party!!

Aankomende donderdag (25 april) om 13.05 gaat het gebeuren: dan heb ik mijn examen!

Duimen jullie ff voor mij?? Knipoog Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 00:42

Hehe, ik heb mezelf nu ook eindelijk onder mijn kont getrapt... en mijn eerste rijles afgesproken.... Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 10:55

he he goedzo jur Lachen


idd ik duim voor je Lachen En thanx voor de tips Lachen

groetjes Lara

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 11:40

Jaja, dat wordt nog wat... Gelukkig duurt het nog even, ik vind het nog helemaal NIET leuk. Scheve mond

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 14:23

Ik loop er al jaren tegenaan te hikken, na een behoorlijk ongeluk van een aantal jaren geleden zie ik er echt tegenop om zelf te gaan lessen/rijden.

hm... moet toch echt binnenkort eens gaan bellen... Scheve mond

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 14:54

om je ff een hart onder de riem te steken.....
ik heb nu al zo'n 70 rijlessen gehad en heb nog steeds niet aangevraagd Bloos Maar nu ben ik ook natuurramp nr. 1 in de auto en vind ik het echt niet leuk!
Maar heel veel succes met je rijlessen en we horen het wel als je af moet rijden he?

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:37

Ik heb toevallig gisteren mijn theorieexamen in een keer gehaald Party!! Ik moet 19 augustus afrijden. Ik heb de eerste paar lessen van mijn moeder gehad op een groot verlaten industrie terrein en dat ging ook harstikke goed! Ik was wel een scheiterd de eerste 2 keer vooral omdat een gewonen auto geen rem ernaast heeft Bloos Dus pas na 3x durfte ik eens in de 3e versnelling Haha! Wel handig als je de basislessen van je moeder krijgt, scheelt toch veel lessen en dus veel geld ! Ik ga zo'n verkorte cursus doen en had laatst een intest daarvoor, die man stond versteld dat ik voor mijn eerste keer al zo redelijk kon rijden Cool Ik heb hem natuurlijk niet gezegd dat mijn moeder mij al een paar keer les heeft gegeven he Schijnheilig

Sux6 met jou rijlessen!