lang reizen voor je werk: ervaring?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

lang reizen voor je werk: ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 13:12

Momenteel werk ik in amsterdam noord en woon ik in almere.
Nu heb ik een nieuwe baan waar ik per 1 mei ga beginnen. Een hele toffe baan in het hartje van Amsterdam. Dit betekent dat ik met het openbaar vervoer moet.
Normaal gesproken ga ik dus met de auto.
Het is een supertoffe baan, echt wat ik wil. Ik ga er 4 dagen werken en ga er nog op vooruit ook (normaal werk ik 5 dagen)
Maar nu ben ik dus bang dat ik spijt krijg omdat ik met het openbaar vervoer moet.

Zijn er hier meer mensen die met openbaar vervoer naar hun werk gaan terwijl ze een auto hebben?
Of zijn er mensen die een nieuwe baan kregen terwijl ze nu veel langer onderweg zijn?

Ik heb morgen ook een sollicitatiegesprek in Lelystad. Super te bereiken met de auto, maar of die me ook zoveel kunnen bieden??????

HELP


Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:59

Ik had vandaag nog een sollicitatiegesprek. Buiten dat het wel goed met de auto te bereiken is, is het ook nog eens een hele leuke baan.
Nu nog goed nadenken wat ik leuker vind.
Maar ik denk inderdaad wel dat ik voor een hele leuke baan best met het openbaar vervoer wil.
Bedankt voor jullie reakties!


Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 20:21

Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de baan in Lelystad.
Het is een baan op afdeling P&O, een hele uitdagende baan denk ik.
Ik heb er lang over na moeten denken want die andere baan (plaatsingscoordinator bij een stichting voor kinderdagverblijven) leek me ook heel erg leuk, maar ik ben bang dat het reizen me op den duur toch tegen gaat staan.
Als ik bij de laatste niet was aangenomen had ik het wel gedaan hoor, maar de baan in Amsterdam was ook tijdelijk (9maanden) en ik heb dus besloten om het zekere voor het onzekere te nemen. Bovendien boden ze nog meer salaris!
Ik ga er en schrik niet: 1500 piek bruto op vooruit!!!!!
Een intercedente baan is een slecht betaalde baan, dat wist ik, maar dat ik zo veel meer kon verdienen...............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, Maliboe, Marleen_L, saariewaarie en 188 bezoekers