Ik heb een konijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:43

ik heb ook een knijn! Al heel lang. Fuzzie heet ze (Fuzz officieel). En ze is echt geschift. Voor haar had ik Fay (feej) en die ging binnen 2 mnd dood, en hij was ZOOO lief, toen wilde ik NOOIT meer een knijn. En toen was ik in de dw (dierenwinkel) en toen zag ik Fuzz (pluis in engels) en ze leek best wel op Faytje, alleen ahd ze meer wit. En ze bleek het tegenover gestelde. Krabben, bijten enzo, helemaal niet lief, maar nu is ze wel schattig. Vooral bij Joopseltje in de box!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 21:09

wij hadden een geitje! Lea, stond/staat ook op plaatjesforum... lief was ze... maar die is niet mee verhuisd. Die vrat de hele tuin leeg, dus ouders Extreme duivel Boos! Frusty hahahahaha

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Anoukjuuuhh, brennie85, Koekie73, Lestrange01, Lestria, mokkaboon, Saartjuh_b, SemrushBot, Tigress, Typhoon, xMyrth en 199 bezoekers