waarom is rock & hardrock achtelijke muziek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:06

Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de reacties vanwege mijn muzieksmaak, moet iedereen voorzich weten toch? En als zij gaan beginnen over de "herrie" waar ik naar luister kunnen ze geheid een discussie verwachten over de inhoudloze eentonige zooi die zij muziek noemen.
Er zijn bijv. mensen die gaan lopen krijsen dat je naar paasei luisterd als je ze verteld dat je naar powermetal luisterd, maar als je ze dan wat laat horen kruipen ze gauw terug en veel vinden het zelfs ook wel mooie muziek.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar ga een ander niet lastig vallen met dingen waar je niets van weet.
Zelf heb ik het thuis trouwens wel getroffen, mijn moeder luisterd naar rock, haar vriend naar rock en alle soorten metal, dat is dus ook wat hier dagelijks door het huis heen galmt Haha! .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, aniek_joefy, Colien, DogWords, fransje23, Joy_Mennings, Jungles, LadyFiesta, Laibadji, micksage, miereneter, mmajar, nienke555, Tientjeblij, Vetra, x_spekkie_x, xAlice, xPabloBokt en 195 bezoekers