wat te doen met vriend 1 jaar officieel samen :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:56

Ik heb van hem een boek gekregen toen we een jaar hadden (I loooove boeken Haha! en het was heel lief want ik had een keer gezegd dat ik deze graag wilde Lovers ) en hem heb ik meegenomen naar een docufilm die ikzelf graag wilde zien (:D) Fahrenheit 9/11 (maar hij ook hoor Tong uitsteken)
Toen we een half jaar hadden gingen we een lang weekend weg Lachen
maar je hoeft toch niet perse een kado te geven om aan te geven hoeveel je van hem houdt?
En lieve brief zeg bvb eigenlijk veel meer! (Dat heb ik ook geschreven toen we een jaar hadden)
Ik ben op zich helemaal niet zo van de cadeau's vind het een beetje onzin eigenlijk.....
Ik zeg gewoon HEEL vaak dat ik van hem hou Haha!
Maar is er misschien iets waarvan hij heeft gezegd dat hij het graag wil hebben (iets kleins) of iets wat hij graag wil doen? (uit/film/uit eten/bepaalde activiteit/theater etc.)



Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:36

Wij hebben gewoon een pittige discussie gevoerd n.a.v. Fh 9/11
Hartstikke romantisch Haha!:D:D:D
Lovers

Idd iets samen doen is hartstikke leuk OK dan!
Of het moet echt een kadootje zijn waarvan je weet dat de ander het gaarg wil hebben, dan hoeft het maar iets kleins te zijn maar dan gaat t erom dat je zo attent bent zeg maar (net zoals mijn boek Lovers )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers