Nooit meer!!!! (lang)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Nooit meer!!!! (lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 14:19

Mijn schoonvader wordt 26 November 50 jaar.
Voor zijn verjaardag zijn mijn man en ik een surprise party aan het organiseren. Maar..... daar heb ik nu al spijt van.

26 Novenber valt op een Vrijdag. Perfecte dag voor een feestje.
Belt mijn man me net, dat de zaak het feestje wil verschuiven naar Zondag!
Wat??? Dat kan toch niet. Maandag moet iedereen weer aan het werk.
"Ja, maar dan word het 's middags gegeven."
Ja, dag! Het is geen kinderfeestje hoor!
Ik heb mijn poot stijf gehouden en nou word het toch de 26e gegeven. (Net alsof het bespreekbaar was!)
Mijn schoonvader heeft een tentenverhuur bedrijf. Daar werken een stuk of 8 "jongens" die werkelijk allemaal één voor één alcoholisten zijn. Ik wil eerst met mijn man, schoonvader en dochter uiteten en dan om 20.00 naar dat feest. Zegt mijn man dat ..... het een beter idee vindt om het feest te vervroegen naar 18.00 omdat alle jongens anders al dronken zijn voordat het feest begint!
Ga weg! Ik ga het feest niet vervroegen omdat die gasten niet nuchter kunnen blijven tot 20.00. Ze komen maar nuchter of anders maar niet!
Zo heb ik een redelijk goede vriend die zanger is. Die komt de 26e zingen de hele avond. Gratis. Daar ben ik heel blij mee want alle beetjes helpen zal ik maar zeggen.
Nou hebben ze op de zaak weer het idee dat er een discjockey moet komen. Een hele bekende die ook waarschijnlijk kapitalen gaat kosten voor een paar uur. Ook daar ben ik het niet mee eens. Die vriend komt juist zingen omdat hij weet dat mijn man en ik het hele feest uit eigen zak betalen.
Niets geen geld vragen aan mijn schoonvader maar gewoon even een paar maanden zuinig aan doen en minder luxe leven.
Zo heb ik nog wel een paar voorbeelden.
Snappen die gasten dan helemaal niets!!! Ik vind het leuk dat er meer mensen mee denken maar uiteindelijk bepalen mijn man en ik of het ook door gaat, het is immers ons geld.

AAAAHHHH ik word gek!!!!

Sorry hoor, voor het lange verhaal, maar ik moet even mijn hart luchten.
Zo, dat voelt lekker!!! Haha!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:30

ooh! ik ken dat!!
sterkte!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:33

Wat ik bij zulke feestjes niet snap is waarom er levende muziek moet zijn. Je komt zo toch echt niet aan praten toe...
Voor de rest super dat je het wilt organiseren. Als er nog iemand met een opmerking komt zou ik de boel gewoon afblazen en het bij een Abraham en een hapje en een drankje houden...Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:34

Ylana, als die bemoeiers willen geen feestje wat leuk is voor jouw schoonvader, maar ze proberen een feestje te regelen wat vooral leuk is voor henzelf. Nogal asociaal.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:40

Ik hoop echt voor je dat het allemaal gaat lukken!

Ylana schreef:
maar ik moet even mijn hart luchten.


Ag ja, dara is bokt ook voor Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:09

Als zij een DJ willen, dan regelen (en betalen) ze die zelf maar.
Jij doet al genoeg werk. Gewoon het feestje doen zoals jij dat wilt. Het is jouw feestje, en niet dat van zn collega's. Zou het even grappig zijn als je geen alcohol zou schenken tijdens het feest....hihi

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:14

Heel veel sterkte. En gewoon doen wat jou het beste lijkt.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 20:07

Ik doe het feest ook precies zo als dat ons het leukst lijkt.
Ik ben gelukkig erg eigenwijs en niet snel van de kaart!