Abtronic?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Abtronic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 20:30

Bij Blokker hadden ze zo'n soort abtronic: Buikriem die electrische schokjes afgeeft waardoor je je spiertjes aan het werk zet en een plattere buik krijgt.
Het ding was geloof ik iets van 10 euro.
Werkt zo'n ding?? Schijnheilig Lijkt me wel handig. Volgens de doos stond 10 minuten gelijk aan 400 situps Bloos

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:40

yep, ik heb hem en ik hem hem keurig gebruikt zoals het hoort, smorgens 20 minuten en savonds 20 minuten en na 1 maand kwam ik tot de geweldige conclusie dat ik er helemaal niks aan gehad heb Boos!

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:05

Mijn moeder had er destijds ook een gekocht, voor 200 piek ofzo Bloos! !x gebruikt, en daarna nooit meer, ze vond die schokken zo eng Tong uitsteken Maar dat ding doet eht goed met kinderfeestjes, al die kinderen willen dat ding om Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:16

Mn zusje heeft er eentje. Ze vindt het zeer pijnlijk, en hij ligt dus nutteloos te wezen in de kast.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 21:22

Ponyvriendin schreef:
Mijn moeder had er destijds ook een gekocht, voor 200 piek ofzo Bloos! !x gebruikt, en daarna nooit meer, ze vond die schokken zo eng Tong uitsteken Maar dat ding doet eht goed met kinderfeestjes, al die kinderen willen dat ding om Tong uitsteken

*LOL* lol!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:24

Bij de blokker hier in Eindhoven was zaterdag een uitverkoop: een krat volladen voor 5 euro. Heeft mijn zus twee van die dingen in haar krat geduwd. Het werkt geloof ik als je het iedere dag gebruikt, maar tegen de tijd dat je resultaat zult merken is dat ding al stuk...

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:35

hahaha Haha! mijn pa had zo'n ding besteld!
nou gelijk omdoen heh?! zonder iets te lezen... noui dan doejn we hem maar even op, later bleek, de hopogste stand...
stond ie raar te doen joh want je word echt geelectrocuteerd of hoe je het schrijft... Dan kan je echt ineens dansen Haha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:40

lizjuhh schreef:
hahaha Haha! mijn pa had zo'n ding besteld!
nou gelijk omdoen heh?! zonder iets te lezen... noui dan doejn we hem maar even op, later bleek, de hopogste stand...
stond ie raar te doen joh want je word echt geelectrocuteerd of hoe je het schrijft... Dan kan je echt ineens dansen Haha!


Idd... Wat een K*U*T-Ding, echt waar!!! Mijn Ma had er lange tijd geleden eentje gekocht, en ik deed hem dus om.. Maar had hem waarschijnlijk op de automatische stand gezet, bleek dus dat hij zachtjes begon, maar steeds harder en harder werd!!! Verdrietig .. Nooit meer gebruikt, het deed echt pijn!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132014
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:58

Een vriend van ons heeft ook zo'n ding
Hij doet het om als hij met een pilsje en een sigaretje + zak chips voor de tv zit.
Hij zegt dan dat ie aan het sporten is
Gezien 'de omstandigheden' kan ik niet beoordelen of het werkt, maar ik denk van niet Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:22

Ik denk eerlijk gezegd dat het wel werkt. Heb ook een dag een aantal keer dat ding omgedaan. Genoeg gel, flink hoge stand. Nou, de volgende dag had ik toch wel aardig buikspierpijn Haha! . Werkt dus wel een beetje denk ik!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:29

zo'n ding lijkt mij ook wel grappig, ben benieuwd of het werkt...
als ze nog eens voor 5 euro te koop zijn bij de blokker dan koop ik zo'n ding Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 09:37

Ik vraag me af wat er mis is met het doen van gewone buikspieroefeningen? Is dat te vermoeiend? Of zijn deze apparaatjes er alleen voor mensen die geen buikspieren kunnen trainen op de normale manier?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 09:51

het werk wel, maar pas echt op een hogere stand, en dat doet pijn!! we hebben hier dat ding, en ook die butterfly dingetjes, kan je op iedere gewenste spier plakken, dat doet echt pijn!!

Jennygirl, ik moest m gebruiken om mn spieren van mn rug&buik sterker te maken zonder dat ik n rug en nek teveel zou belasten(whiplash&verschoven ruggenwervels) maar ik ben mooi gaan hardlopen en veel wandelen met de hond, worden mn rug&buikspieren ook sterker van, en sta ik tenmisnte niet pijnlijk onder stroom!! sit-ups kan ik helaas nooit meer doen, maargoed dan maar wat extra hardlopen(iemand nog andere tips voor n platte buik en sterkte rugspieren Schijnheilig )

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 11:27

Hardlopen is idd goed voor je buikspieren. Daarnaast richt Pilates zich ook op het versterken van je 'core', dus je buik en rugspieren. Of mag je deze oefeningen niet doen?

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:16

maar hardlopen is wel weer slecht voor je knieen en enkels, dus ik hoop dat je echt goeie schoenen hebt!
Je kan ook gaan fietsen dat is beter dan hardlopen.

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:25

Ik heb ook zo´n ding gehad ,verkocht aan een heldhaftige bokster Haha! ,
Op een gegeven moment smeerde ik dat gel aan de binnenkant en ging hij per ongeluk aan en ik kwam dus met mijn vingers aan de binnenkant en kreeg een schok Clown ,daarna nooit meer dat ding aandurven raken Bloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:30

lizjuhh schreef:
maar hardlopen is wel weer slecht voor je knieen en enkels, dus ik hoop dat je echt goeie schoenen hebt!
Je kan ook gaan fietsen dat is beter dan hardlopen.


ik kan niet echt goed fietsen ivm slechte knieën(retropatellaire chondropatie, scheve knieschijven, afgesleten kraakbeen en losse stukjes kraakbeen zegmaar Knipoog ) alleen soms ff 5 minuutjes in een langzaam tempo, bij goed weer. bij slecht weer kan ik bijna nix ivm die knieën
hardlopen gaat goed, heb ook goede schoenen daarvoor

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:02

Ik krijg van hardlopen ook geen last van mn knieen, van fietsen wel. Ik loop zoveel mogelijk op een verende bodem, dat is natuurlijk ook beter dan op de weg. Mijn schoenen vervang ik zeer regelmatig, maar dat moet ook wel met het aantal kilometers dat ik afleg.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 20:23

Hier nog één met slechte knieen. Ik heb wel situps gedaan, zo'n beetje ongeveer alle varianten gehad, maar hoe ik het ook probeer, mn nek en rug lijken er enkel slechter van te worden, en aan mn buik merk ik nix. Heb eigenlijk ook best goeie buikspieren, is wel keihard zeg maar, maar zit een beetje speklaagje overheen, nog niet eens veel.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:29

Het blijkt dus helemaal niet te werken. Heb ik van meerdere mensen gehoord.

Ik heb t een keer geprobeerd voor de lol maar t is echt een kloteapparaat Scheve mond

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:40

Die werkt gewoon niet!!! Mijn vriendin heeft er ook eentje maar die ging na 1 keer gebruiken stuk. Niet kopen dus Haha!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 22:04

Het ding is wel goed als je een beetje depri bent....ik kreeg er echt gigantisch de slappe lach van! Het kietelt echt enorm. Heb wel 5 minuten gierend over de grond gerold, daarna mocht mn vriend en die had minstens zo veel lol!

Heb t ding daarna eigenlijk nooit meer gebruikt Schijnheilig

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:32

Ik heb ook een "echte"abtrocic, werkt super alleen bij 2x gebruiken is het batterijtje op en aangzien die niet goedkoop zijn heb ik na 3x vervangen het maar opgegeven...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:36

ten eerste doet het pijn bij een hoge stand en daarbij kreeg ik ook een brandplek op mijn buik! Net zo groot als een speldenknop, maar dat kwam echt van dat stomme ding (wel netjes gel gebruikt). Buurmeisje had hetzelfde probleem.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 12:00

Ik heb er één, gister geprobeerd, vond het niet zo bijzonder. Heb nu ook niet echt spierpijn ofzo- terwijl ie best hoog stond. als ik m hoger zou zetten was mn huid verbrand.