yes.. ik heb misschien ander werk!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 11:52

ik werkte zoals een aantal al weten in het restaurant van de intratuin mar daar had ik het niet meer naar mijn zin. nu ga ik vanmiddag bij een anthuriumkwekrij praten voor 2 halve dagen inpak werk. we hebben zelf ook een bloemnebedrijf maa we hebben geen werk. het werk in de kas verdient goed en het is leuk en licht werk. ik hoop dat het wat word. groetjes lonneke

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:45

Leuk! suc6 he...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:50

he dat is leuk. Zeker als het goed betaald is en licht werk is.

Heb je ook leuke collega's? En wat houdt het werk precies in?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 13:05

Veel succes Lonneke Lachen
Alleen ben ik zelf niet zo gek op om in een kas te werken. Heb vroeger zelf de nodige baantjes gehad in kassen. Nah, niks voor mij *LOL* Ben geen bloemenmens *LOL* Maarruh...veel geluk hoor Lonneke, doegggg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 13:45

leuk joh! hopen dat het wat word.
en wat ga je percies doen?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 13:46

ik ben er net geweest en het is gelukt. het is heel lleuk werk me een leuke baas. hij is heel flexibel en dat ben ik zelf ook. daabij komt dat ik al ervaring heb in de bloemen en dat mijn man dus ook kweker is. ik ga lekker verdienen en ik werk minder aantal uren als bij intratuin en ga bijna hetzelfde verdienen, en het is nu maar 2 min. fietsen. dus tussen de middag lekker thuis eten. en pas om 9 uur beginnen en half 3 weer thuis heerlijk toch??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 13:49

klinkt super leuk zeg.
ik ga vanaf 1 juni een beetje "collega" worden want dan ga ik ook in een kas werken maar dan met tomaatjes en daar moet ik gaan afwegen en transport klaar zetten. Daar heb ik dus ook veel zin in.