*huil* zo schiet het niet op natuurlijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

*huil* zo schiet het niet op natuurlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 15:53

Ik MOET vandaag met mijn stageverslag bezig. Stage is nu al 2 weken afgelopen en mijn verslag had al klaar moeten zijn maar
1. ik heb er geen zin in en kan me er absoluut niet toe zetten
2. alles werkt tegen

Vorige week:
* kan niet in word komen
* pc gefixed, papieren die ik nodig heb bij mijn vriend laten liggen
* inkt printer op (zaterdagavond Frusty )
* zusje heeft zeer dringend de pc nodig voor school
* mama's geven altijd kleine zusjes gelijk
* erg druk met meeten (honeybee, rieja, tender, mika op 3 verschillende dagen Schijnheilig )

Deze week:
* wederom geen zin
* mede-bokkers beloofd met mijn verslag bezig te gaan om 2 uur
* pak map uit de tas
* ringband begeeft het, ringen schieten open
* hele stagemap over de vloer (denk aan +/- 150 A4-tjes)
* uur beziggeweest met op volgorde leggen
* geconstateerd dat ik paginanummering vergeten ben Frusty
* moed opgegeven
* komende dinsdag volgende kans...

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 19:31

Ah, arme Marije.
Hup, weg achter Bokt jij! Vraag een ban aan bij Bart! geef jezelf pas als beloning als je je verslag afhebt weer nieuwe bokt meetingen! (of ga heel ver weg op Boktmeeting, dan kan je veel in de trein doen Knipoog


Dus hupsakeetje, aan het werk jij!

Succes! LAs je eenmaal bezig bent valthet vast wel mee. Gewoon aan de gang gaan dan lukt het wel (ik spreek uit ervaring Bloos).

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 19:59

Oh, dit klinkt zó bekend......ik ben 'bezig' nu met een journalistiek essay/achtergrondartikel over het ontzettend boeiende (NOT) onderwerp Dag Hammarskjöld en de Kongocrisis, en kan me er ook niet toe zetten. Als ik een keer de structuur op papier heb dan komt het wel goed, maar voor het zo ver is.....Als je gewoon begint vlak vordat het ingeleverd moet heb je wel wat stress en moet je eens wat langer doorwerken 's avonds, maar dat is beter dan je een hele week voor niks op zitten naaien en dan alsnog op het laatste moment te beginnen.....(dat doe ik altijd Haha! )

Heel veel succes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 20:06

Rieja schreef:
Als je gewoon begint vlak vordat het ingeleverd moet heb je wel wat stress en moet je eens wat langer doorwerken 's avonds, maar dat is beter dan je een hele week voor niks op zitten naaien en dan alsnog op het laatste moment te beginnen...

Klopt, dat is al jarenlang ook mijn strategie maar helaas had mijn stageverslag vrijdag 2 weken terug ingeleverd moeten worden Bloos
Maar goed, ik heb alweer ietsje gedaan, het begin is er nu Misselijk

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:50

Ook lid worden van het praatgroepje, Marije? Haha!
Ik had 2 weken geleden een essay over kennis en -expertsystemen Misselijk in moeten leveren, maar tot nu heb ik 1 1/2 kantje klaar van de 3-5 kantjes die moeten... Als ze nou eens wat BOEIENDE onderwerpen zouden verzinnen, helaas kunnen ze dat hier op de Hanzehogeschool niet Frusty

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:53

Tja, over een maand moet mijn afstudeeropdracht af zijn.
Helaas is er Bokt en Hippics en moet ik gewoon af en toe even bijlezen....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:25

Jee, wat een herkenbaar verhaal zeg, zo gaat het bij mij ook altijd. Meestal stel ik ook alles tot het laatst uit, dat werkt wel het beste (voor mij), ook al sta je dan onder hoge druk.
Nou, gelukkig is het morgen k*tweer en gaan we niet rijden, dan kan jij je richten op je verslag. Succes!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 22:22

Ben ik blij dat ik niet meer op school zit!
Helaas heeft mijn baas het in zijn hoofd gehaald dat we ons moeten gaan certificeren. dus hebben we allemaal een opdracht gekregen om voorschriften te schrijven. helaas mag dat niet thuis, maar moet dat op het werk, en op het programma van het werk (nog erger dan de oudste versie van WP.) Tsja, ik ben vanmiddag bij mijn 3e schema terechtgekomen, maar nadat ik een keer of 6 uit het programma was gegooid (het domme ding loopt regelmatig vast wanneer je een tabelletje aan het maken bent) was ik er al weer strontziek van!