school (dit keer niet bepaald onzin)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-01 20:59

hmmz *slik* mijn moeder heeft net met mijn mentor gebeld.. omdat het niet zo goed gaat opschool enzo.. blablabla. maargoed mijn moeder dus ff met hem bellen omdat ze niet naar tien-minuten-gesprekken kon, nouja hebben ze beetje overmij geroddeld Knipoog maar er kwam ook ter sprake dat ik dus twee weken vrij moet mogen krijgen van school in december en januari ivm onze vakantie naar Australie, en nu vertelde mijn mentor dus dat het er volledig aan ligt hoe ik er op dat moment voor sta.. en dat ik GEEn achterstanden mag hebben enz enz... zoals ik er nu dus voor sta zou ik dus echt nog niet 1 dag officieel vrij zou krijgen Frusty dus ik magmisschien niet eens mee naar australie Huilen maar aan de andere kant is het natuurlijk wel weer een stok achter de deur (hoe het dan ook mag heten).. want nu moet ik wel goede cijfers gaan halen Boos! ik baal wel ontzettend, maar gelukkig heeft mijn mentor wel vertrouwen in mij *LOL* dat scheelt een hoop, en mijn mams ook dus.. ik ga er ooit nog wel eens komen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 18:57

he, komt vast allemaal wel weer goed. je hebt nu gewoon een goede reden om er hard voor te gaan werken. En na de zomer begin je met een schone lei en dan moet je er gewoon voor gaan. gewoon blik op oneindig en hard werken. succes ermee. Enneh nu je ziet hoe leuk karin het in die buurt heeft weet je nog beter waar je t voor doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:18

haha yor !!weet je als je een korte rok aandoet en botten en je hebt een mondelinge so bij een man heb je waarschijnlijk het geluk dat je punten recht evenredig zijn met de lengt van u rokske *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:20

wat zijn botten pj?
ken ze niet of misschien wel maar toch ken die naam niet. Naja zal wel typische nederlandse opmerking zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:26

zo van die laarzen zoals alle sexbommen dragen hahaha *LOL*)

groetjes

pj

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:30

ow die heb ik ook wel. draag ze wel vaak meestal met een broek erover heen (weinig nut dan) maar ze zitten fijn. onder een rokje is ook wel leuk. Maar heb bijna nooit een rokje aan, alleen heel afentoe als ik er zin in heb, en in de zomer natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:46

tja oplossins draag een rokje haha dan zijn ze het hipste vooral als ze rood zijn haha en als je dan blond bent en je ziet er goed uit dan kom je maar naar belgie Knipoog Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:48

hahaha marjo is inderdaad blond!!! enkele reis belgie marjolein????? *brul*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 20:52

hmm ben wel blond (met beetje uitgroei van t hele blonde) en heb ook wel rood rokje (denk alleen niet kort genoeg voor jou) maar er goed uitzien schiet nog niet zo erg op. En Belgie vindt ik toch te veel zuidelijk stel je voor dat ik iets meer zon ontvang dna hier in nederland, zou ik bijna knappen van heppieheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 21:03

haha wij hebben en zonnebank en je tinker kan bij [***] op stal haha en je moet ook niet superkorte rok hebben he groetjes

pj

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 11:59

vorig jaar hebben mijn mammie en mijn mentor regelmatig contact gehad. Mocht ik een weekje wegblijven, ondanks dat ik alsuper ziek geweest was. Was wel heel lekker aan het strand. Verder heb ik het allemaal kennelijk opgehaald, al moet ik zeggen dat de brugklascijfers weer flink gedaald zijn.. Bah!

Laudie (ik wil weer 10en...)