nog steeds niet ok met mn opa en oma

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:51

klinkt lekker!
Over familie ruzie's kan ik helaas mee praten! In 97 heb ik voor het eerst bewust mijn vaders moeder gezien. Weet niet precies hoe t zit, maar t zit diep. Ik heb haar gewoon niet gekend, mijn oom (mijn vaders volle broer) ook niet. DIe hele familie is een groot vaag gedoe voor mij. Ik weet dus ook helemaal niet anders, en er wordt ook niet over gepraat, mijn moeder zegt af en toe wel iets, maar het is voor mijn vader gewoon traumatisch (toen hij 2 was zijn zijn ouders gescheiden, toen hij 11 was verloor hij zijn vader en moest hij bij zijn moeder wonen, die geen tijd had, hem niet aan kon etc.) Hij komt van Curacao en hij heeft eens gezegd: toen ik in NL kwam (zijn vader had toen al leukemie, hij was 9 toen) en er stond niemand op Schiphol om me op te halen, toen wist ik wat voor familie ik had. Meer heeft hij er nooit over gezegd. Ze hebben ook eigenlijk geen ruzie, maar het is gewoon over en uit, wel hard, maar ja, zo is mijn vader. Mijn andere opa is toen ik 2,5 was overleden, dus die heb ik ook niet gekend. Gelukkig is mijn andere oma over het algemeen Party!! en de hele familie is super tof (10 kids, en nu 25 kleinkids). Dus ik kwam nix te kort, en kom het nog zeker niet, al zit wel iedereen overal en nergens! Ooms (vooral mannen emigreren en trouwen inlandsen bij ons) in Frankrijk, Boston, Canada dus overal familie, als ik ooit nog wereldreisje wil maken! Wil ik niet, want volgens mij lig ik bij de meesten na 1 dag op intensive care omdat ik iets te veel gelachen heb!

Dus: keep a happy face! En anders kunnen wij je wel opvrolijken denk ik?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie