Autojacht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Autojacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 09:56

Ik weet niet of ie hier goed staat, maar zo niet dan verplaats je 'm maar

Waarom vind je nou zelden precies de auto die je zoekt...

Resultaat van 1 dag zoeken:

Optie 1: Suzuki Coupé SC100 GX uit 1982, 1,2 ton gereden, zéér waarschijnlijk wat roest en onderdelen zijn niet (erg makkelijk) te vinden. Maar wat is ie leuk Lovers € 700 Ik weet niet eens of ik er wel in pas, is erg laag. Maar hij is zó leuk....

Optie 2: Daihatsu Cuore uit 1995 met nét een ton op de teller, goed onderhouden. Maar kost helaas wel wat meer dan ik uit had willen geven: € 2000.

Optie 3: Daihatsu Charade uit 1989, € 700. Maar dik 2 ton op de teller, een tikkende nokkenas, trekt naar links met het rijden en trekt nóg meer naar links als je remt. Comentaar van de eigenaar: "Niets van gemerkt Lips are sealed

Ga m'n financien maar weer's ff nakijken voor optie 2... Is wel de beste, maar als 't even wil, zit er op redelijk korte termijl ook nog een verhuizing aan te komen en dan gaat 't hard met m'n geld... Die kleine autootjes zijn gewoon veel te geliefd, als je er niet meteen bij bent zijn ze al weer weg...

Gezocht een autootje van 1000-1500 euro. Iemand nog iets in de aanbieding?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:11

Een leuke suzuki alto is geen optie? Ik moet zeggen er staan veel leuke en goedkope alto's op marktplaats ( vaak als boodschappenwagen gebruikt en niet veel gereden, zo een had ik er ook Lovers )

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 10:49

Het punt is ook dat ik in een redelijke uithoek woon Knipoog Ik heb best wat leuke autootjes voorbij zien komen (als ze maar klein en Japans zijn Knipoog ), maar veel waren óf al weg of waren gewoon niets (In dik buitenlands accent : "Is goede auto, is goede auto. Alleen voorruit gebroken" Geld, geld! Lips are sealed ) Er zit helaas veel rotzooi tussen... Een goedkoop autootje kan leuk zijn, maar als je pech hebt lopen de reparatiekosten al snel de pan uit.

Daar komt bij dat ik op redelijk kort termijn (1,5 week) een auto zoek, anders vervallen de schadevrije jaren die ik al heb.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:56

Ik snap je, als je op marktplaats zoekt op Zeeland, is er maar 1 alto Haha!. Misschien toch maar een auto kopen bij een dealer, heb je in ieder geval meer garantie dan bij een particulier.