OW ik ben zenuwachtig!!! morgen eerste wedstrijd:D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

OW ik ben zenuwachtig!!! morgen eerste wedstrijd:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 16:23

Ik heb hier al wel vaker iets gepost over mijn nieuwe danscariere (proest, was het maar zo serieus Knipoog ) over kleren ed. maaaaaaaaaaaar... het gaat nu dan eindelijk beginnen Haha!:D

Morgen heb ik de allereerste wedstrijd, niet dat het super veel voorstelt of zo, en we gaan ook zeker niet winnen of zo Tong uitsteken maar ben wel echt super zenuwachtig. Alles is geregelt! echt alles! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik gewoon op tijd voor latin en ballroom kleren heb gekocht, dat ik mijn eigen makeup kan opdoen (ik ben al 18 jaar makeup loos) en dat ik over dat soort zaken gewoon niet meer hoef te stressen. Ik heb gewoon de outfits die ik zelf echt kei mooi vind, en dat is voor mezelf ook erg belangrijk om me lekker te kunnen voelen en helemaal te kunnen spetteren... (hihi shiloh, nou niet overdrijven Tong uitsteken )

Blerg ben echt zenuwachtig, al de hele week make ik al mijn vriendinnen op school helemaal gek omdat ik alleen maar kan banketstaaf over het dansen! maar heb er ook wel echt mega veel zin in Haha! ...

moest het gewoon even kwijt... Er worden iig ook foto's gemaakt, dus als die online staan zal ik er hier ook wel een paar plaatsen!...

*ow jah, dat was ik nog vergeten! Batterijen opladen *

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:24

veel succes dan!
ik heb vroeger ook opgetreden met dansen, maar toen was ik nog zo'n uk van 8 en 10 jaar Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:44

ik heb zelf ook wel eens een wedstrijd gedaan, maar met stijldansen, ging bij mij echt nooit goed, maar bij jou gaat het gewoon goed komen!
heb je foto's van je kleding?
heel veel succes en niet te zenuwachtig worden he Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:25

Heel veel succes
Niet vergeten je camera mee te nemen want we willen natuurlijk wel foto's zien

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 17:55

Hey elmo, jah heb wel foto van mijn latin kleding...

die staat in dit topic!: [AM] Update: Shiloh en haar rokjes fobie!

Maar van de ballroom nog neit, want die rok krijg ik vanavond pas...

en illindra ow, foto's vergeten we zeker niet hoor! we maken elke wedstrijd er minstens een stuk of honderd Tong uitsteken en die komen dan op onze website... www.passion4dance.nl .... alleen die site ligt er op het moment heel eventjes uit, omdat we hem aan het vernieuwen zijn....

OOOOOOOOOOW KAN NIET WACHTEN!