Samsung E800 of D410?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:00

Ik heb de Samsung E800, ben er blij mee!! wel wennen na altijd een Nokia te hebben gehad.... maar Nokia was verzopen na een ritje in de wasmachine dus moest wel een nieuwe telefoon hebben Haha!


MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:27

hahaha ja ik ben ook steeds foto's aan het maken. Je kunt een heleboel verschillende soorten effecten fotos maken he? kwam ik pas later achter; schets en relief enz. echt grappig! En je kunt ook 9 foto's vlak achter elkaar maken, leuk als je paard bv. aan het springen is Haha! Mijn vriend wordt er in elk geval gek van, aangezien ik geen paard heb, is hij de pineut Haha!


MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:43

heb je zeker vodafone?? ikke ook, maar ik heb mn T-mobile kaart erin gedaan en mn vriend heeft nu de vodafone simkaart, die kan ook niet mmsen, je moet je aanmelden via internet en dat doet het dus niet... dus het ligt aan je provider niet aan de telefoon, want ik kan met mn E800 wel mmsen maar dan via t-mobile


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, angrywolf, Anoukjuuuhh, IASCrawler, Ik_is_Ik, Janneke2, Josien_, KimD, Milando, Pferdchen, Roquen, Saranghea, swatch en 56 bezoekers