hoe zet je een leugentje op??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
incogni
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-04-02

hoe zet je een leugentje op??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 21:20

Ik ben even niet onder mijn eigen naam, maar ik kom hier vrij vaak.
Over 3 weken krijgt mijn moeder een Koninklijke onderscheiding. Nu heb ik een 'probleempje'. Ze moet op vrijdag ochtend met mij meegaan naar de bioscoop/ het concrescentrum. Ze mag alleen absoluut niet weten dat ze een lintje krijgt. normaal gesproken werk ik op vrijdag, dus het is natuurlijk al een beetje vreemd dat ik dan vrij ben. Ze is niet super argwanend, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik zomaar een dag vrij heb, en dat we om 10.00 uur nar de film gaan. Haha, ze heeft wel wat beters te doen.

wat zouden jullie verzinnen voor smoes, om moeders mee te krijgen?
En het tweede punt: ze moet ook nog in een redelijk net pak komen natuurlijk....?



incogni
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 10:05

Ik denk inderdaad dat ik zoiets doe..
En natuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is. Ik wil alleen even niet onder mijn eigen naam plaatsen, omdat ze heeeel misschien hier komt, je weet maar nooit, en dan weet ze alles. Dat zou toch zonde zijn. Alleen nu even verzinnen waarom mijn vriend niet mee kan. Haha, hij heeft denk ik iets heel belangrijks...
Ze heeft zich heel lang ergens voor ingezet, meer kan ik er nu niet van zeggen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, ComscoreBot, ellen05, Evito_06, gigil, Googlebot, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, karlli, Ketly, Maanon_, Mar_X, Marloes_92, MayoNeighs, Pytje, Saskiaa_, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers