Weekendje weg voor 2, waarheen tot 125 euro???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Weekendje weg voor 2, waarheen tot 125 euro???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:16

mijn vriend en ik willen (het liefst in oktober) een weekendje weg met z'n tweeen om gewoon lekker tot rust te komen en alle moeilijke periodes van de afgelopen periode vergeten...

onze top 3:
1 - Engeland (het liefst Londen) of Schotland ofzo
2 - België (Antwerpen, Brussel, die richting)
3 - Duitsland

nummer 3 staat ver van nummer 1 en 2 af...

ons bedrag waarbij we ong maximaal willen zitten met vervoer + overnachting en ontbijt (evt avondeten) is dus 125 euro

iemand tips?
heb al meerdere reis-sites gezien, maar de reizen zijn OF al volgeboekt OF langer dan een weekendje (vrijdag t/m zondag) OF ze zijn vet duur omdat je alleen maar in een ***** hotel kunt verblijven...

Wie heeft er ook nog dingen van die moet je zien??

Alvast heel erg bedankt

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:41

dat is allemaal met eigen vervoer...

maar wil juist dat het vervoer erbij in zit...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:45

Tessebes schreef:
Ik zou op Nederland gokken met jouw budget. Misschien een jeugdherberg of zo. Tong uitsteken Nee, dat is een flauw grapje, maar wat verwacht je nou voor 125 euro?


heb er al wel wat gevonden, zijn alleen al volgeboekt...

daarbij is er ook nog een uitloop tot ong 150 euro....

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 17:45

Siempie schreef:
Een minicruise naar new castle? Is al vanaf zo'n 49 euro pp. als je in september of oktober vertrekt. Belgie is ook nog redelijk goedkoop, maar voor 125 euro voor 2 personen vind je niet veel.


dat bedrag is per persoon

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 19:21

Natalie schreef:
125 inclusief vervoer... hmz... je zou een weekendje centerparcs kunnen overwegen en lastminute boeken, dan kom je soms voor 2 personen aan 200 euro (dus 100 euro per persoon) en blijft er nog 25 per persoon over voor vervoer...

Maar succes met zoeken, want 't is moeilijk om iets degelijks te vinden voor dat bedrag hoor...


zit centerparcs ook over de grens dan?
(dacht dat die alleen in nederland zaten... Bloos )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 15:37

quappa schreef:
die 125 is enkel voor het overnachten en vervoer neem ik aan? zonder zakgeld dus? want anders kom je niet zo ver denk ik, of je wilt niets uit gaan geven Knipoog
luxemburg heeft ook veel leuke en goedkope bestemmingen Lachen


klopt, zit nog geen zakgeld bij in Haha!

uuh luxemburg staat niet in de top 3

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 15:38

Mexx2 schreef:
londen is helemaal duur,dan zit je heel het weekend op een houtje te bijten! ook niet echt romantisch!
blijf lekker in Holland!
volgens mij had Weertersbergen(vroeger centerparcs,nu roompot)een mooie aanbieding ivm 40 jarig bestaan:een midweek voor €40,-
da's niet veel,kan ook romatisch zijn,lekker bij het hartvuur,flesje bubbels.mmmmmm!!



t gaat gewoon om een weekendje, aangezien we allebei ook nog gewoon school hebben enzo...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, EmptyWords, GrapeshotBot en 122 bezoekers