Mijn vriend ligt in het ziekenhuis!!!

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LittleKathy

Mijn vriend ligt in het ziekenhuis!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 07:53

Vanmorgen maakte mijn vader me om 8 uur wakker (had vrij van school)
met het nieuws dat Rhodri in het ziekenhuis lag Verdrietig . Hij had al een paar dagen last van buikpijn, gisteravond is het heel erg geworden. Bleek dat hij een geperforeerde blindedarm had. Hij moet nu een week in het ziekenhuis blijven. Hij is vannacht geopereerd. Ik ga er dadelijk naar toe. Oh, ik ben me zo kapot geschrokken.Zijn ouders hebben gisteravond om 11 uur ons thuis opgebeld, maar mijn vader heeft het me vanmorgen pas verteld om me niet van streek te maken. We gaan al bijna 5 jaar met elkaar, oliebol. Huilen

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 08:23

Dank je wel Lachen , het was alleen geen ontsteking. Die was gesprongen, een geperforeerde darm dus.

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 20:13

Ik ben vandaag 3 keer bij hem geweest, hij heeft veel pijn Huilen Ze hebben hem vannacht geopereerd. Hij heeft ook een groter litteken dan normaal omdat zijn blindedarmontsteking gesprongen is en het ontstekingsvocht door zijn buik liep. Dit is best gevaarlijk omdat je dan buikvliesontsteking kan krijgen!!Hij heeft ook een slangetje in zijn neus en hand, ziet er echt akelig uit Verdrietig HIj ligt zo zielig...

S''middags ben ik even in de stad geweest en heb ik mezelf getrakteerd op schoenen ter waarde van 150 euro!!!!!! Lips are sealed Geld, geld! En een trui.Normaal zou ik die schoenen nooit kopen (had ze al langer op het oog) maar nu had ik zoiets van: Boeiend Schijnheilig

Ik ga nu douchen en dan proberen te slapen want moet morgen om 6.45 uur de bus hebben Slapen Morgenmiddag weer naar mijn ventje toe.Op zón momenten besef je pas hoeveel je van iemand houdt Lovers

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 10:50

Citaat:
ik heb je profiel bekeken wel n knappe jongen zeg!

Dankjewel!!!!! Tong uitsteken
Ik zit nu nog op school en ben over 10 minuutjes klaar, dan pak ik om 1 uur de trein in Eindhoven naar Roermond. Want om 2 uur is het bezoekuur, hij had erg slecht geslapen vannacht. Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, manon Lachen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 20:02

Phoeee..Kom net terug en hij heeft veel pijn, overdag ging het opzich wel. Ik heb ook het litteken gezien! Het is gewoon geniet inplaats van het normale hechtten. 13 cm lang ofzo direct onder de navel Scheve mond Het lucht echt op om hier je verhaal een beetje kwijt te kunnen *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie