het doet zo'n pijn...

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:25

Waarom doe je jezelf zo pesten door tot vrijdag te wachten? Als de situatie dusdanig is dat be-eindiging de minst slechte oplossing is, dan moet je daar geen week meer mee wachten, vind ik. Als de oorzaak hiervan bij derden ligt, zoek dan een andere.
Het is nooit leuk een dier af te moeten staan, maar als je alles hebt gedaan, er geen noemenswaardige mogelijkheden zijn, dan doe je het goed. Daar mag je verdiet over hebben, dat hoort erbij. Maar laat alle mooie momenten de revue passeren en bedenk dat die herinneringen er voor altijd zullen zijn.
Serkte......

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:42

Tja, daar kan ik weinig aan toevoegen. Hoewel ik het persoonlijk misschien niet op die manier zou doen, moet je IMO afscheid nemen op je eigen manier, zonder je daar schuldig over te voelen.
Blijft alleen nog dat ik je veel sterkte wens....

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie