dag 23

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 11:05

vanochtend gewogen: 64.2. Dus maar weinig kwijt, terwijl mijn kleren wel beter gaan passen. Zouden die vetrolletjes dan toch minder worden?
En vandaag nog niets op dan koffie (zwart als altijd). Gisteren wel een paar chipjes en een boterham met uitgebakken spek, goed laten uitlekken op keukenpapier, dan is het niet zo vet meer.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:22

Kweenie of je ook extra sport.. maar als je daarvan meer spierweefsel krijgt word je zwaarder terwijl je toch niet dikker wordt..! :-O

Ontbijt: Kellogs Rice Crispy's met melk
Schaaltje luchtig toetje banaan
Lunch: Vier witte boterhammen met lever en cornedbeef
appel en minimilkyway
Diner: Visschotel
Dessert: Schaaltje Luchtig toetje banaan
Tussendoor: Bastognekoek, paar crackertjes.

Ik heb ook meegedaan met Big-Diet fitness..! Over dze dag ben ik aardig tevreden.. Ik moet alleen minder tussendoor eten, al is dat wel heel moeilijk!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:33

ikke ook bijna nix afgevallen 0.1 kg
terwijl ieder1 zegt dak wel ben afgevallen... mn totaal afgevallen geicht is 0.7 kg das dus echt bijna nix...
nahja ik "oog" slanker...

vandaag nog nix op....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 11:35

Ik sport niet echt meer dan anders. Weinig tijd klinkt misschien als een rotsmoes maar is toch echt zo. Bovendien sport ik al zo'n 5 keer in de week, is toch best aardig. Maar ik heb wel een goed gevoel bij hoe het nu gaat, ik laat me dus ook niet ontmoedigen door de weegschaal. Haha! Haha! Ik merk nl wel dat ik me beter voel, dus ik hou gewoon vol. Misschien wen ik dan ook beter aan minder snoepen en heeft het ook op de lange termijn meer effect.

He laura, wel goed hoor, steeds meedoen aan Big Diet training. Hoe laat is dat trouwens? Volgens mij werk ik dan al, maar ik zal het eens bijhouden.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:38

9.05 's ochtends. Best wel leuk; al neem ik t nu op (vakantie, ga ik echt niet zo vroeg mn nest uit hihi)
Ik heb ook nog een CD-i met een personal training erop, deed ik vroeger wel. Maar daar heb je telkens dezelfde dingen, word je op een bepaald moment ook wel zat. Big Diet is niet zo zwaar, en leuke muziek!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:41

misschien ga k t morgen ookwel opnemen...
is wel n goed ideetje!!!!!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 11:57

d*mn dan en ik aan het werk, en heb geen video (nooit gehad en ben heel gelukkig zonder). Misschien maar zelf iets in elkaar zetten dan.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:08

Lekkere stampmuziek aanzeten en dan gewoon en beetje aerobics pasjes doen; hamstring, big mamma, hehehe dat soort dingetjes. Half uurtje volhouden (wel warming up/cooling down!!!) Zelfde effect denk ik Knipoog Kan nog wel wat pasjes proberen uit te leggen als je dat handig vindt! Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 13:23

mmm 'k moet ook weer eens wegen.
'k was bij mijn vriend en daar hebben ze geen weegschaal.
Ik ben van plan vanavond te gaan hardlopen....als bokt niet teveel 'trekt'

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-01 13:29

Laura, ik houd me aanbevolen voor tips!
Lunch net was heel netjes:
2 boterhammen kaas zonder boter
bekertje karnemelk
appel
glas water

en daarvoor een pakje crackers tegen de honger.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 14:15

keb net een puntje met tonijn op...
voor de rest al best veel gedronken vandaag...
t gaat wel lekker...

t gewicht misschien nie maar keb de laatste tijd ook nie echt meer zin om t snoepen...
k ben ong. en keb geen zin in choco!!!!! das voor mij echt wonderbaarlijk!! *LOL*

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 21:34

Vandaag weer een goede dag! Vanmorgen de eeuwige 2 broodjes met melk, vanmiddag idem. Vanavond aardappelschotel met groente en gehakt Vingers aflikken , wel wat vettig Verward . Vanavond bij de menles wezen kijken. volgende week ga ik weer meerijden! heb vanavond ca 10 minuutjes losgestapt....
net vanavond 2 appeltjes gegeten, en ben nu aan het water. Tussendoor een paar zoute stickies gehad...
Ga straks na Bokkken nog effe gymmen..

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-01 23:01

's avoinds was minder. Om 5 uur Broodje ham en broodje kaas, en om 10 uur stokbroodje boter, heerlijk gegrillde vis (tot zover OKe) en Irish coffe, 2 biertjes en een whisky. Maar goed, was dan ook met mijn vriendje uit eten.